Blomster i ei mugge og et mislykka sukkerbrød

Mannen blir 60 år til mandag.. Gutta kommer en tur i morgen og mannen har ønska seg marsipankake ! For at blomstene skal stå på bordet liker jeg at buketten er minst og enklest mulig… så da blei det noen nelliker i ei glassmugge..

Måtte få seg en luftetur før di kom på bordet..

 

Sukkerbrødet falt litt sammen på slutten av stekinga..men dere vet jo at jeg KAN lage “perfekte”sukkerbrød..hehe.. Her kan du se det..oppskrift_p_sukkerbrd.html

Jeg prøvde å dele det for å se om det kunne brukes..men det blei for mye smuler og styr..så jeg har bakt et nytt og det blei bra heldigvis..må jo være litt klasse over det når mannen fyller runde år.. Fryser det mislykka så kan det kanskje brukes i en annen sammenheng..

#hjem #blogg #baking #blomster #mjøndalen

18 kommentarer
    1. Vel sånn blir det med baksten noen ganger…Men du fikset det og vakre blomster! Så dette blir bra for mannen og jubilanten 🙂 Klem og fin kveld…

      1. Ja da..pleier jo å bli bra.. så får tåle et “nederlag”..hehe.. 🙂 Takker… Ja regner med han blir fornøyd.. Klem og fin kveld til deg også <3

    2. Koselig med nelliker – en undervurdert vakring, syns jeg! Sukkerbrød er jeg ganske god på egentlig – men jeg baker lite, og kan ikke gjærbakst for eksempel……….! Greit å ha på lur et ikke helt vellykka sukkerbrød til en annen anledning da! God klem <3

      1. Ja di er litt fine..og artig å variere blomstene i vasen litt 🙂 Pleier å få det til jeg også.. men noen ganger er det ett eller annet som ikke klaffer helt.. 🙂 Klem <3

    3. nydelige nelliker ,og fin farge ,sukkerbrødet er nok akkurat like godt selv om den ikke ble 100% ,jeg hadde en slik kake en gang og den skulle serverast på 17 mai fest,vi kaldte den for vulkan og hele kaken ble oppspist :=)

      1. Takker <3 Hadde nok blitt bra.. men siden han fyller 60 ville jeg ha det "perfekt"..hehe.. Skal bruke det andre ved en anledning også.. sånn en vanlig lørdag eller søndag eller noe sånt <3 Vulkan hørtes jo i allefall litt kult ut..og var sikkert veldig god <3

    4. Hva gjorde du med det du ikke brukte? Sukkerbrødet? Småspiste det uten fyll? Det ville jeg gjort 😀 Koselig med litt feiring da <3 Dere må kose dere masse i dag 🙂 Klemmer <3

    5. Kjedelig når en må bake kake to ganger, bra resultatet ble bra tilslutt 💖👌 nelliker er jeg veldig glad i 💖💖💖 kos dere med feiring av jubilanten 🎂🌺💝

    6. Så nydelig blomsterbukett.
      Kjedelig å måtte bake to ganger da, men du får sikkert brukt den ødelagte til noe godt også👍
      Gratulerer til mannen i morgen😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg