Blogging, sidevisninger og Instagram

Blogging blir det ikke så mye av for tiden, liker det godt men har for mange dårlige dager til at det blir en “flyt”på det..Da er det fint at det bare er en hobby, så jeg slipper å presse meg til å lage innlegg fordi jeg må opprettholde sidevisningene..

Ang. sidevisninger var det sist jeg blogget en feil hos blogg.no..og tallet var mye lavere der enn på min “teller”..mine tall stemte med slik det pleier å være ca.. Så får jeg se i dag om det samme skjer og eventuelt gi beskjed..

Har skrevet litt om hva sidevisninger betyr for meg i flere tidligere innlegg , som i linken her f.eks  /jeg-blogger-bare-for-min-egen-del.html

Som jeg også skrev i innlegget betyr ikke det at sidevisninger ikke er viktig for meg at det ikke er gøy når mange har vært innom.. for det er jo selvsagt motiverende for å lage nye innlegg !

Litt enklere å dele bilder på Instagram, så om du ikke følger meg der heter jeg annebe.blogg ..

Fra en tur i Drammen på søndag.. #blogging #blogg

12 kommentarer
    1. Kjekt å se deg innom ♥ Og jeg sliter selv for tiden. Har ikke så veldig mye energi å ta av til sånne kjekke ting som å blogge. Leser litt blogg, og kommenterer sporadisk.
      Ikke engang instagram får alt for mye besøk av meg for tiden. Men sånn er det bare akkurat nå.
      Men du vet, vi henger jo med selv om vi må ha noen time outs iblant ♥
      Sender varme klemmer din vei ♥

    2. Sånn må det være ja. Siden jeg er lite inne både og leser og skriver selv, så har jeg ikke fått med deg at du ikke blogger så mye. Ser de fine bildene dine på Instagram også, så jeg er heldig 😀
      Fine bilder i dag også. Klem 🙂❤

      1. Blogg skal være noe hyggelig..så man lager innlegg og leser hos andre når det passer slik.. Takker så mye, fint å følge deg på IG også.. Klem <3

    3. Jeg tenker også at kanskje det er mye bedre med Instagram:) Mindre jobb. Men av og til når jeg har en lang tekst, er det greit med blogg da selv om det er bare få som leser det:)
      Vi får se. Jeg er også av og på blogger:)

      1. Fint å dele bilder der ja ..og hyggelig å følge deg der <3 Blogging er kjempegøy når forme er ok..men med store smerter er det ikke så gøy å sitte ved pc`n.. Blogge når det passer slik er jo greit det <3<3

    4. Jeg har ikke tid til blogging nesten lenger, så jeg får ikke flyten lenger jeg heller. Og jo mindre flyt, jo mindre “betyr det” på en merkelig måte. Jeg liker å blogge litt jevnt, det gir meg mer. Så når jeg ikke har tid til det, så blir det nesten ingenting. Men nå har jeg høstferie, og skal prøve å blogge LITT i det minste 🙂

      1. Enig enklere å blogge når man er i”siget”.. Følger med hos deg gjennom FB ..hyggelig når det innlegg fra deg .. Kos deg med ferie <3<3

    5. Jeg er som deg – blogger fordi jeg vil…. men det er jo moro med litt sidevisninger – gir et puff! Er jo også på insta, men siden jeg har ny konto – privat – tar det laaaaang tid før jeg får så mange følgere som jeg hadde! Kanskje aldri???? Klemmer <3

      1. Mest moro når man ikke “må”tror jeg.. 🙂 Noen som er innom er motiverende.. 🙂 Fint å følge deg på IG..og følgerne strømmer nok på igjen.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg