Blogger uten kamera..

Akkurat nå er begge kameraene mine på “service”.. Først begynte det å komme en skygge/svart felt på bildene på speilreflekskameraet mitt.. og det er jo det jeg liker best å ta bilder med..

Så prøvde jeg å ta noen antrekksbilder med kompaktkameraet mitt, blei bedre enn jeg trodde..så da tenkte jeg at det var greit  nok å bruke, til speilrefleksen var i orden igjen.. men nei da.. nå vil ikke linsa åpne seg lenger.. så da er det også levert til “service”..

Mobilen har jeg jo..men å ta bilder med mobil syns jeg ikke er så gøy som å bruke et kamera.. Så da får jeg håpe det blir fiksa fort..eller at jeg får nytt/nye på garanti..

Hva slags kameraer jeg har ser du i innlegget her..nytt-kamera og her…nytt_kompaktkamera_

Bildene her som jeg tok med kompaktkameraet er litt lyse /duse.. det er nok forde di er tatt i fullt sollys.. Som regel finner jeg meg en skygge..men jeg syns den “sarte”stemningen passa fint med disse pastellfargene..

 

#kamera #fotolys #mjøndalen #sonykamera #canonkamera

18 kommentarer
      1. Tusen takk..hyggeligere med et kamera..men til nød går det greit med mobilen..men ikke like gøy.. Satser på at det ordner seg… uansett MÅ jeg ha kamera, men håper jo å ikke måtte ut med så mye penger til det <3

    1. Lekre bilder! Jeg bruker jo – dessverre – oftest mobilkameraet, men jeg er enig med deg i at det er mer fotografering med et kamera! 🙂 klemmer

    2. Kjedelig når fotoapparatene svikter. Håper du får dem fort tilbake. Bildene her ble i allefall fine. Enig med deg, passa veldig godt med alt lyset og de delikate klærne. Klem<3

    3. Irriterende med ødelagte kameraer. Jeg ødela et av mine i fjor, og det tok så lang til å reparere at jeg kjøpte et nytt i mellomtiden. Men det rare var at da jeg fikk igjen det gamle, hadde det kostet mer å reparere på forsikringen enn hva kameraet er verdt? Merkelig opplegg. Men nå har jeg to kameraer, så jeg er sikret. (Det ene bruker mannen min innimelllom da!) 🙂 Klemsiklem.)

        1. Ja, det er dyrt, men når man har forsikring var det jo ikke mitt problem. Men at et forsikringsselskap kan si at et kamera skal repareres når de kan få gi meg et nytt for mindre penger, skjønner jeg slett ikke. Pluss all den ventingen da. Merkelig. Men jeg er fornøyd med reparasjonen da. Klem 🙂

          1. Det er jo helt “på trynet”.. Jeg håper mitt går på garantien, men gjennstår å se.. Vi har forsikringer , men sjelden vi bruker forsikringa..syns det er så mye “pes”..hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg