Antrekk 60+

Blei ikke noe antrekksinnlegg sist jeg var innom , så mååå jo ha et i dag.. Har jo liksom blitt min “greie” det ! Nå har jeg såpass innsikt/ selvinnsikt at jeg tror disse innlegga er mer gøy for meg enn for di som “titter innom”.. men det tenker jeg i grunnen om alle innlegg som blir delt i sosiale medier sånn stort sett..hehe..

Skriver kort under bildene..

Noen bilder fra modelljobber finner du i linken her..noen-biler-fra-mine-favoritt-jobbersom-modell

Noen av vinterens antrekk .. Antrekka med Step In på vinduet lånte jeg (for bildene sin skyld..ikke for å ha på meg den dagen..hehe..) da jeg var innom der.. det andre er mitt eget..

 

Kjøpte denne genseren her om dagen… er såå fin..og god å ha på… #stepin

 

Sort og et lite hint av vår..#grønt

 

Genseren jeg strikka i våres….#garn #strikkefryden Den andre jeg strikka etter samme mønster finner du her.. fornoyd-med-meg-selv  

 

Nytt antrekk , med fin farge på genseren .. #stepin #rah

 

Speider mot vår.. langt unna ser det ut til … #sjøholmen #hokksund #mjøndalen #hokksund #drammen

16 kommentarer

Siste innlegg