Alt på en gang

Nå har bilen vært på verksted i snart fire uker ! Er noe med girkassa og di venter på delen di trenger for å fikse den ! Har en  leiebil så lenge, så det går greit…men liker best å ha min egne bil !

Begge kameraene mine har vært til/ er på reparasjon også..som jeg skrev om i innlegget her…blogger-uten-kamera.html

Kompaktkameraet har jeg fått tilbake og det gikk på garantien. ” Speilrefleksen” har jeg fått beskjed om at det vil koste ca 3 500 å fikse og at det ikke går på garantien.. det er jeg ikke enig i da det er under to år siden jeg kjøpte det, så har bedt om dokumentasjon på hvorfor det ikke går på garantien.. da jeg vet at jeg ikke har ødelagt det… Er en lukker som har slutta å virke…

Mens jeg var i “siget” fikk jeg et skal i tanna da jeg spiste karamell også.. og det er jo selvforskyldt..hehe.. (Er fiksa nå )

 

Fin farge på leiebilen da..

#leiebil #hertz #fossesholmherregård #høst #norge

10 kommentarer
    1. En ulykke kommer sjelden aleine sier dem, og jammen er det sant. Alt som ikke er som det pleier eller ikke virker som det skal er irriterende egentlig. Helt klart dumt med lånebil, man har jo litt av hvert i bilen som er kjekt å ha. Det har jeg i allefall, og alt det kan man ikke bare dytte inn i en annen bil. Merkelig at kamera ikke gikk på garantien da, det skal jo holde noen bilder da… 2 år er ikke lenge når en tenker på et kamera.

      1. Ja sånn er det ofte.. 🙂 Er liksom litt redd for at lånebilen skal få riper eller lignende, så bruker den bare når jeg MÅ og ikke på kjøpesenter i allefall.. Syns det var rart ja, så skal ha svar på hvorfor..og er jeg ikke enig tar jeg det til forbrukerrådet.. ikke for pengenes skyld..men rett skal være rett..så får se hva di skriver før jeg gjør noe mer..

    2. Likte fargen på bilen jeg også, den er super…Men så voldsomt tid det tar da?
      Mye greier hos deg – kjedelig…Du får stå på med den garantien og det kamera…ikke greit å føle seg lurt! <3

    3. Æsj så kjedelig at ting tar så lang tid da! Og håper du når gjennom med klagen på speilrefleksen! Ellers så eeeelsker jo jeg røde biler (siden jeg har det sjøl, helt selvvalgt)., og denne var stiiiilig! 🙂 klemmer

    4. Fint bilde av deg og leiebilen :), så du hadde delt på Insta. Kjedelig når mange ting ryker. Syns det høres veldig rart ut at du ikke får igjen på fotoapparatet, kan ikke forstå noe anna enn at de må omgjøre den avgjørelsen. Og så håper jeg du får en lang periode nå, at ALT virker. Du også, at forma di er fin framover. En god klem <3

      1. Takk for fin tilbakemelding ! Fortsatt ikke fått speilrefleksen..men skal ta tak i det i løpet av uka.. tror jeg.. 🙂 Takk for omtanken og klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg