Noe pent.. noe kult !

Som jeg nevnte i gårsdagens første innlegg HER, tok jeg med kameraet da jeg var å handla i går . Handla på Eikersentret og kjørte hovedveien opp og bygda ned..så da ble det en stopp begge veier for litt fotografering..

På veien opp passerte jeg denne bussen som er litt kul..selv om det er mye forsøpling rundt den..

Og trær og blader er jo alltid vakre motiver syns jeg..

Noen av bildene jeg tok ser du under her…

Høstfarger mot blå himmel funker alltid..

 

Tut og kjør.. og ikke spør meg hvor Nesbru er ..hehe.. 

 

Veldig glad i slike ensomme blader..

 

Litt kult og litt stygt på en gang..

 

Lett og luftig..

 

Godt parkert…

 

Dråper og fine farger..

 

Søplete omgivelser, men det gjør det jo motivet litt ekstra tøft..

 

#foto #tagging #blogg #høst #kreativitet

 

 

 

12 kommentarer
    1. ja her var det litt av hvert,vakre blader med en deilig blå himmel som bakgrunn,bussen skulle en tro ble brukt som hjem for noen som ikke har tak over hodet,ser mest rotete ut når vi ser det som er bak bussen,rart komunen ikke rydder opp da

    2. En fin blanding av natur og forsøpling, trashy-stuff 😀 Mye man kan se når man er ute på fotojakt 🙂 Håper dagen har vært fin <3 klem <3

    3. fruensvilje.blogg .no: Lett blanding :)) Bussen står inne på et privat lite industriområde…har stått to der før så kan hende det er noe opprydding der nå.. Men noen har vært kreative med maling..men ikke så gode på å rydde .. Ha en fin kveld <3

    4. Flotte bilder! og ja..litt stilig og litt stygt..men dråper og blader…det er bare vakkert….Nesbru ligger mellom asker og Sandvika…Hvalstrand – Holmen – Nesbru – Sandvika…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg