Jeg har savna dere..håper dere har savna meg !

Med ei sånn overskrift syns jeg nesten dere plikter å si at jeg har vært savna..hehe.. Ei uke siden siste innlegg, det er sjelden selv om jeg har noen dagers opphold innimellom..men som alltid har jeg titta innom hos andre..

Vi fikk jo ny sofa på mandag HER, og selv om det er mannen som tar seg av skruing og bæring (sammen med gutta) må jeg jo bidra med tankearbeidet om plassering osv… slitsomt nok for meg.. Så di putene jeg nevnte i siste innlegg at jeg skulle ha, tok det noen dager før jeg fikk dratt ut å kjøpt..

Men nå er di på plass, noen har sikkert sett det på Instagram..men jeg legger ut et par bilder her etterpå også tenker jeg.

Tok litt bilder da jeg var i butikken i dag, under her er ett av dem..

#høst #blogg

 

 

 

40 kommentarer

Siste innlegg