Takk så greie dere er..

Jammen er det mange hyggelige folk som er innom bloggen min…jeg la jo ut et innlegg med litt ulike antrekk tidligere i dag HER.. og jeg har fått mange koselige kommentarer fra folk som liker antrekka og syns jeg er fin ..og ikke et ord om hvor “stusselig” jeg ser ut på dette bildet under her (slik jeg som oftest går kledd..hehe..)

Alle nettrolla som bare kommer med stygge kommentarer er visst aldri innom her hos meg..bare de snille som snakker positivt om andre..

Ønsker alle ei fin ny uke…

#blogg #ego

 

 

28 kommentarer
    1. Stusselig? Jeg ser ikke noe stusselig jeg 🙂 Bare ei flott dame i 50 årene, smilende og blid. Nettrollene våger seg ikke inn til deg <3
      Gode kvelden til deg <3 Klem <3

    2. Eva: Takk så koselig, syns jeg så litt tuslete og tafatt ut på dette bildet..men det er jo slik jeg er så..hehe.. Stor klem til fine deg <3

    3. Stusselig ??? Du ??? Tenker at uansett hva du har på deg så stråler du fine du <3
      Og btw.....jeg går som regel i joggebukse/dongeribukse og en singlet......men vi trenger ikke være stusselige for det vettu Annebe <3

    4. Siw: Ååååh så snilt sagt :)) Nå syns jeg dette bildet er “grusomt”..men det er i grunnen slik jeg oftest ser ut..
      Klærne er brukandes di…mer holdningen og uttrykket kanskje..hehe..

    5. Dem som skulle si noe negativt om deg måtte det være noe helt galt med. Du er rett og slett en vakker smilende dame og like fin i uansett hva du har på deg. Ser verken stusslig eller grusom ut. Vi som går hjemme om dagene så er det komfortabelt med lette enkle klær og bruke. Og når en skal bort eller noe så er det koselig og ta på seg noe penere. Men med det nydelige smilet ditt så er du pyntet og pen nok🤗💖

    6. Hobbystua: Hehe ..takk for veldig fine ord <3..syns dette bildet var veldig tafatt og stusselig jeg da..men ofte slik jeg går i det daglige :)) Nå er det jo oppegående folk jeg kjenner gjennom bloggen og fb..så det blir jo mest /bare snille kommentarer..<3 Ja pynte seg litt en gang i blant er koselig 🙂 Stor klem til deg <3

    7. Du er en av dem som hadde fått en striesekk til å minne om en ballkjole, sånn er det bare – for alt kler den smukke…nemlig =)) Håper kvelden din har vært god, og at natten blir det samme =))

    8. Ikke mye stusselig over denne dama nei 🙂 Avslappende og flott som alltid!
      Da skulle du sett meg når jeg går hjemme og ikke har gjort noe med hår etc. 😉

    9. Ja det er godt netttrolla holder seg unna…det gjør de hos meg også..Men det er jo ikke noe stygt å si om det bildet der da…Det er jo bare en flott dame som står der….og godt å se at man ikke bare er super smashing hele tiden…Selv om jeg syns du er helt nydelig selv på dette hverdagslige bildet…MEn det er klart man ser litt mer stilig ut i flotte klær og sminket..Men det er jo ikke sånn livet er..hele tiden..Du er god..akkurat som du ER… Ha en god ny uke!

    10. Toini: Ja bare hyggelige folk her i bloggblokka :)) Så pent sagt..men ja man kan gjøre en del med klær og “holdning”.. Ja vi er alle best som vi er inni oss egentlig :)) Klem <3

    11. Syns ikke antrekket dit er stusselig jeg! 🙂 Når man er hjemme så skal man få lov til å gå akkurat som man vil 🙂 Akkurat nå sitter jeg i en slitt joggbukse og en like så slitt singlet, med en stor dott på hodet 🙂 Syns du er fin uansett jeg annebe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg