Antrekksinspirasjon og hvordan klær “skaper folk”..

Nå som det er tida for å rydde bort vintertøyet er det greit å sjekke litt hva man har og hva man trenger av klær til vår og sommer. Jeg har mye i skapet som jeg kan bruke, som f.eks det jeg viser på disse bildene her (bilder tatt høst og vår 2017)

Jeg tenker jeg skal bli flinkere til å bruke farger, men ender som regel opp med noe enkelt og ganske “anonymt”.

Og under her kan dere se et eksempel på hvordan klær kan skape en forskjell ..men det viktigste er å kle seg så en føler seg komfortabel syns jeg.

Hører gjerne hva slags klær du trives best med..og om du likte noen av disse antrekka..

Skriver litt under bildene..

Denne røde buksa hadde jeg liggende i skapet i noen år før jeg begynte å bruke den i fjor sommer og nå har den blitt en favoritt..

Denne kjolen kjøpe jeg på sensommeren i fjor, og har enda ikke fått brukt den..men tror jeg skal like den selv om jeg ikke er noe “kjolemenneske”..

Og det med at klær skaper folk…Ikke at jeg er såååå fin på bildet over her altså..men litt mer typete enn på bildet under ..

Her sjekka jeg bare lysforholda før jeg skulle ta noen antrekksbilder..og det er sånn jeg pleier å se ut til vanlig..hehe..

Svart og hvitt er fint, men litt varmt med svart på en varm dag, men som regel er det en del kjølig på våren og sommeren også..

Ola-skjørt kan brukes til mye, så det er kjekt å ha…

Litt maritimt med striper…

Og denne buksa kan være veldig fin til t-skjorter i de fleste farger… #antrekk #mote

 

 

38 kommentarer
    1. Stilig dame! 😮
      Likte aller best det første antrekket, det er så gjennomført.
      Jeg pleide å nesten bare gå i skjørt og kjole, men de siste årene har det blitt ganske mye shorts og løse bukser. Gikk fra å bruke nesten bare svart, til å ha så mange mønstrede og fargerike plagg i garderoben at det ble litt vanskelig å kle på seg til slutt.

    2. pebble: Takker :)) ..ja der matcha til og med skoa..hehe.. Finner sjelden kjoler som passer meg..men det er jo såååå fint :)) Jeg har også mye i ulike farger..og da er det litt “rotete”å finne hva som passer sammen…men det er jo et “luksusproblem “… :))

    3. Her var det mye fint da, og syns helt klart du må bruke den kjolen 😀
      Jeg har ingen typisk stil jeg, men ender som regel opp i bukse og genser, kanskje en t-skjorte på sommeren hvis det er varmt. Ha ha

    4. Elevele: Takker så mye :)) Ingen typisk stil jeg heller..men liker best litt enkle klær..ikke for “jålete”..T-skjorter blir aldri feil …. :))

    5. Her var det mange fine antrekk! Jeg likte nok best det første bildet – sånn til hverdags. Og så var du stilig med den grønne genseren til litt penere bruk. Selv er jeg typisk dongribukse og t-skjorte-person, i alle fall på jobb. Jeg kjøpte meg en rød capribukse i fjor og tenkte at den kan i det minste brukes på jobb, men jeg tror jeg skal bli litt flinkere å bruke mer farger. Det meste her er blått, hvitt og grått. Men har litt mer fargerike klær på sommeren – men ikke knallfarger, selv om det egentlig er ganske sprekt 🙂

    6. ¨Mange flotte antrekk her ja! og du kler jo alt! Den smukke kler alt…hihih..Men det er helt sant..klær skaper jo folk..er ikke til å komme fra det….Jeg ser jo litt på hvordan en person er..om han/hun går i joggebukse eller pentøy..til hverdags…og pene klær, får ofte frem mer pent ved en person..Det gjør ikke store bukser og store gensere…MEN så er det det at man må trives i disse klærne også….Jeg merker jeg liker det som er litt løst og ledig for tiden…fordi jeg ikke er helt fornøyd med min egen kropps fasong…Men det kan forandre seg…og jeg er som en jojo…fra å like noe en dag, til å misslike det en annen..Men det ser virkelig ut som du trives i alle disse plaggene! Flotte bilder! ha en god kveld!

    7. Toini: Tusen takk :)) Jeg også går mest i løse plagg..men ikke ALT FOR store da..:) Stort sett liker jeg å være litt “anonym”..men jeg har noe å ha på om jeg har lyst å pynte meg også..og ja det blir ganske ulikt inntrykk en gir men forskjellige klær :)) Svinger litt hvor fornøyd man er med seg selv ja..det beste er nok å ta på et smil og ha på noe en føler seg vel i :)) Jeg har jo sett at du er både søt og flott <3 Takk det samme <3

    8. margarites: Takk :)) Ja det er greie sommerklær det..men går mest i t-skjorte og olabukser jeg også :)) Ja rødt er litt friskt og fint ..men det å bruke farger sitter litt “lenger inne” blir mye hvitt , grått og slikt her også..<3

    9. Her var det virkelig mange fine inspirerende antrekk, men for meg er det nok det hvor du har jeans og den ferskenfargede toppen som blir favoritt. Det er den stilen jeg selv foretrekker, og som jeg trives i ;o))

    10. synes du kler alt og alle antrekkene du viser her er flotte alt etter når dei skal brukast,mitt problem med klær er att jeg har problem med å finne bukser som sitter godt på ,har litt mage som jeg gjerne vil skjule og da er det litt hva slags topp kan passe til,skulle vært her og hjulpet meg du :=)

    11. fruensvilje.blogg .no: Takk så koselig sagt :)) Har litt mage jeg også..hehe.. Så hvordan toppen skal være kommer an på hvor høy buksa er på livet…syns jeg har sett veldig velkledde og fine bilder av deg jeg :))

    12. Akkurat ja 🙂 Vakkert,, det må jeg si 🙂 Fikk en liten følelse av at det er litt sånn at “folk skaper klær” også 🙂 Jeg er veldig lite fokusert på klær,, hadde gått naken.. sier min kjære,, om ikke hun hadde berga meg i sin tid 😛

    13. Her var det mange flotte antrekk på ei flott dame! 🙂
      Likte alle sammen, men skal jeg velge favoritter så blir det første og siste 😉
      Kjøpte meg selv en grønn bukse med fargerik topp til årets sommer. Liker å kle meg i friske farger når det gjelder spesielt topper. 🙂

    14. Her ble mine favoritter det øverste og det maritime! Dessuten den uhøytidelige som skulle sjekke lysforholda! Jeg synes det er så bra at smekre og flotte Annebe også kan vise den uformelle seg – hun som ikke tar alt så høytidelig ! Noen tør jo knapt å vise seg uten sminke, og det er krise om fasaden ikke er blankpolert!🌷

    15. Du er jo like stilig samme hva du setter på deg, så jeg vil ha alt dette jeg!!! Herlig med vår og lettere klær etter hvert. I dag regner det her, men det er litt koselig det også. Man vet jo at alle vårblomstene liker vann, så nå kommer det til å gro etterpå! KLem 🙂

    16. natheless: Takker 🙂 Ja nå om dagen har man ikke lyst til å pynte seg liksom :)) Ja vann skal jo være bra for det meste..hehe… Klem <3

    17. karidansen: Takk for tilbakemeldingen :)) Ja selv om jeg stort sett legger ut bilder jeg syns er ok..liker jeg å legge ut slike litt “stusselige” også..hehe.. Jeg liker meg best upolert sånn til vanlig <3<3

    18. dedicat: Takk så hyggelig sagt :)) ..hehe..du har fått god hjelp da..for jeg syns jo du ser stilig ut det jeg har sett av bilder :))

    19. Jeg elsker skinnbuksen og den siste buksa! 😀 Jeg tror nok jeg har den litt klassiske søte/rocka stilen, men favoritten min skal jeg ærlig innrømme å si at er treningsklær eller koseklær, det er en stor favoritt på vår/høst! 🙂

    20. Therese Bråthen: Takk for fin tilbakemelding :)) Søt og rocka passer til deg ja.. :)) Bløte plagg som ikke strammer…JA TAKK :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg