Lyst til å vite litt mer om Mjøndalen…

Eller Mjøndær`n som de fleste av oss som har vokst opp her sier. Da kan du kjøpe Norsk Ukeblad denne uka for der har de et innlegg fra Mjøndalen.

Jeg har jo skrevet om og tatt mange bilder fra Mjøndalen å lagt ut her på bloggen, det HER var vel det første innlegget.

Jeg kjøpte bladet i dag og leste mens jeg spiste lunsj..

Og rett ved brua dere kan skimte,(på denne siden av elva) bor vi nå…

Kombinere lunsj og et blad er en hyggelig ting…

#Mjøndalen #norskukeblad

12 kommentarer
    1. Så koselig å lese om hjembygda i ukebladet, tror jammen jeg skal kjøpe det å lese stykket. Vi pleide å abonnere på Ukebladet her i huset før, men så ble det så mye reklame så da sluttet vi med det. Greit å kjøpe det innimellom å kose seg med, over en kopp kaffe.

    2. Dette får jeg lese, skal høre med mamma om hun har dette bladet….hun får det hver uke….så da får jeg titte på det..Deilig lunsj som vanlig, dette kan du ja 🙂

    3. Så herlig 🙂 Må bare innrømme at jeg ikke har lest noe som helst i Ukebladet ,, Men det at du profilerer ditt sted som du gjør.. er bare så veldig bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg