Noen bilder av bilene på Norsk Motorhistorisk senter..

Fortalte jo at mannen og jeg var en tur å kikka der i går, HER kan du lese om det  Og om du vil lese mer om stedet og det som skjer der kan du ta en titt i denne linken HER..

Det er mye å se på av både biler, motorsykler og det meste av andre ting som er fra “gamledager”…min barndom..bl.a ..hehe..

 Men det meste av biler og motorsykler en ser ute på plassen der er det folk som kjører innom som har med seg… Flott sted for folk med motorinteresse, men gøy om man liker å ta bilder også…

Litt tekst under bildene !

Herskapelig den her…

Artig skilt og mange tøffe biler…

Denne grønne bilen fikk mye oppmerksomhet, ettersom jeg forsto hadde han med den rutete skjorta bygget motoren selv og det meste av delen var håndlagde.. 

Sitte bakpå her en varm sommerdag hadde nok vært litt gøy..hehe..eller kanskje ikke…

Mange ulike kjøretøy.. Brannbilen var visst i bruk i Nedre Eiker ( her vi bor ) frem til 70 tallet.. så den så jeg nok som barn uten at jeg husker den spesielt godt..

Vespa kjører vel folk fortsatt med … #motorhistorisksenter #Burud #blogg #øvreeiker #motor

 

18 kommentarer

Siste innlegg