Motorsykkelrype på Motorhistorisk senter !

Og den “rypa” er meg…. Mannen har vært på tur opp her et par ganger før i sommer, men da har ikke jeg vært i form..også er jeg ikke såååå interessert i bil og motor heller…

Men bilder liker jeg jo å ta, så i dag ble jeg med opp for å se å ta litt bilder..

Og det var mye artig å se ikke bare motor, men mange forskjellige gamle ting..

Litt mye folk for min smak, men det er jo bra at folk liker å møtes på slike steder da !

Har mange bilder, men må se litt mer på dem først, men her er et lite utvalg.. mest bilder av Harlyen til mannen (min også da ..hehe..) i dette innlegget..

( Litt tekst under bildene )

Jeg kjører ikke sykkel, bare sitter på noen ganger…

Blank og fin..

#motorhistorisksenter

Mange med bil og motorsykkel interesse..

Møtte på mannen til kusina mi der og han kjører denne tøffe bilen..

De her var nok mer i målgruppa enn meg…

Mannen traff jo flere med samme motorsykkelinteresse..

Slike ting syns jeg det var moro å se på, mye man husker fra barndommen..

Så får vi komme oss hjem…

Da var det bare for meg å hoppe bakpå… er hjemme nå da..hehe… #motorsykkel #blogg #bil #burud #motor

34 kommentarer

Siste innlegg