Med kjolen på ! (Antrekk 50+)

Ja nå er det ikke sånn at jeg pleier å gå uten klær altså..hehe… Men dette er den kjolen som kanskje noen av dere husker fra et innlegg tidligere i sommer HER !

Og jeg sa jeg skulle vise noen bilder når jeg hadde den på. Så i dag ble det en liten “fotoshoot” på verandaen..

Jeg syns jo det er mange fine kjoler, men sliter med å finne fasonger jeg syns passer meg. Denne er ikke helt slik jeg liker den for det er litt mye vidde i skjørtet og det passer nok best til dem med veldig smalt liv..jeg er mer rett.

Men med ei hånd eller to i livet (hehe) eller ei jakke over kan jeg  fint bruke den, og fargene liker jeg veldig godt…

Skriver litt under bildene !

Her har jeg brukt sort til og slik kan jeg jo bruke den utover høsten også… Kjolen er kjøpt på Annebe (måtte jo ha en kjole derfra) i Asker.. 

Jakke og sko har jeg hatt i flere år…

Er et tøybelte i livet , på bildet over her har jeg knytt det som ei sløyfe i livet, men for meg passer det best å knyte sløyfa bak syne jeg..

Med pumps til blir det litt mer “jålete”…

Og med solbriller blir man litt mer kul..hehe..

Litt mer hverdagslig og sporty med ola- jakke og hvite joggesko…

#antrekk #Mjøndalen #annebe #kjole #blogg

38 kommentarer

Siste innlegg