En ny kjole og noen tidligere høstantrekk !

Jeg har veldig lite kjoler, for jeg synes det er vanskelig å finne noen som passer meg. Men i sommer kjøpte jeg en kjole (se bildet) som jeg håper jeg vil like selv om jeg ikke syns den satt “perfekt”.. fargene syns jeg kan passe utover høsten også, med jakke og strømpebukse til !

Litt morsomt at jeg kjøpte den i butikken AnneBe.. nesten som bloggnavnet mitt..

Får se om det blir noen bilder med kjolen på senere…for her er det jo ikke lett å se hvordan den er bortsett fra fargene og mønsteret..

Under er noen bilder fra forrige høst, jeg tenker at alle klærne her kan brukes denne høsten også.. men nå er ikke jeg noen stor “moteløve”heller.. men liker klær jeg føler meg vel i…

Strikkegenseren på øverste bilde skulle jeg ønske jeg kunne si var noe jeg likte å ha på… men jeg klør veldig lett av strikkegensere…

Skriver litt under bildene også….

Liker godt fargen i skjørtet…

Leopardmønster passer i alle fall til høstfargene…

Slike antrekk er litt typisk meg om jeg skal pynte meg litt…men bruker oftest lave sko…

Jakka her kjøpte jeg for 100kr på Fretex, liker den godt… #antrekk #mote #blogg #Fretex #annebe

 

30 kommentarer
    1. Du kler det aller meste med din kropp og lange slanke bein, og jeg skjønner godt du liker tettsittende og blikkfangende bukser…
      Var kjempefin i den leopardbuksen . Jeg skal notere meg at det passer til høstfargene. Har ikke sett noe særlig på høstplagg, tenkte kanskje jeg fant ett eller annet på Kypros.

    2. Egentlig litt merkelig at du ikke er mer interessert i klær og mote når du går rundt med DEN FLOTTE KROPPEN, og i tillegg er modell fra tid til annen. Sukk, skulle gjerne hatt noe flere cm jeg. Du er jo fin i din stil og man må bruke det man trives med, tenker jeg.
      Beste hilsen Ingrid på http://www.ingridtunheim.no

    3. Jeg lurer på å kjøpe en sennepsgul bukse faktisk, fordi jeg har jo kjøpt den blå og sennepsgule uniformsjakken 🙂 Må ha noe som matcher 😀 Du er skikkelig fin på bildene, gleder meg til å se deg med kjolen 🙂 Klemmer <3

    4. Her var det en sprek dame i mange flotte antrekk! 🙂
      Blismr spennende å se hvordan kjolen er.
      Jeg synes det er vanskelig å finne en kjole som kler meg jeg også. Du derimot har jo en kropp som jeg vil tro kler det meste. 😀

    5. Dette var mange flotte antrekk, likte alle. Og det blå skjørtet har jeg lyst på også….var så fin farge 🙂 blir spennende å se kjolen på, den så veldig fin ut.

    6. HeidiElise: Takker så mye :)) Jeg syns ofte kjoler er fint om man er skikkelig innsvingt i livet..jeg er mer “rett”.. men det finnes modeller for alle så det er bare å prøve videre for deg og meg..hehe…
      Denne kjolen var grei.. får ta bilde senere ..:))

    7. Ingrid: Åååh så pent sagt :)) Jeg liker å følge med i blader og slikt.. er vel det at jeg mest er hjemme eller småturer og da er det greit med “helt vanlige”klær liksom..:)) Enig ..finne sin egen stil.. syns det jeg har sett hos deg har vært veldig fint..<3

    8. maiken: Hyggelig sagt ,takk:)) Jeg er glad i smale bukser ja..men ikke for trange..hehe.. Har sett at dyremønster fortsatt er aktuelt… Man har jo som regel noe en kan bruke fra før , men moro med litt nytt <3

    9. Stilige antrekk, eller må vel strengt tatt si outfit, når vi befinner oss i bloggverdenen, he-he. Den kjolen blir fin til høsten, men kunne gjerne ha gått an på 17 mai også, i rødt, hvitt og blått. Alt er klassiske vakre klær, men jeg synes ett antrekk skiller seg ut. Jeg synes der du står foran kornåkeren ikledd dyremønster er skikkelig tøft. Vakker model som alltid!!!

    10. jeg synes du er flink til å sette sammen pene antrekk,og den nye kjolen ser fin ut selv om vi ikke ser hele :)) mulig jeg trenger en ny kjole neste år,da i bohem stil,har du noen tips om noe slikt ?

    11. Du er så fin i alt du viser deg frem med. Og med en slank kropp som du er heldig og ha så kan du egentlig bruke alt av klær. Kjolen du har kjøpt deg ser fin ut i fargene,så blir artig og se et bilde av deg når du har den på.-)

    12. Hobbystua: Tuuuusen takk :)) Det er mange typer klær jeg ikke føler meg vel med..men prøver å unngå å kjøpe dem..hehe.. Kommer nok et bilde med kjolen etter hvert..men er ikke sånn helt fornøyd med fasongen… Klem <3

    13. fruensvilje: Takker så mye :)) Kjolen er ok, men litt usikker på om jeg blir fornøyd med fasongen..vi får se :))
      Bohemstil er stilig det, men jeg har lite av det.. Har sett litt i kjedebutikker innimellom, men ikke så mye av det, men er jo en del rysjer og blomster og det er jo litt bohemskt .. I sånne secondhand butikker kan en kanskje finne noe også..<3

    14. toveview: Takk… ja outfit heter det kanskje i bloggverden..hehe.. Takk, ja denne kan vel brukes det meste av året kanskje, men er nok en vår og sommerkjole først og fremst :)) Så artig du likte det..litt høst over antrekket og bildet var det i alle fall :)) Klem <3

    15. Jeg husker noen av disse antrekkene fra forrige gang du viste dem, og de er utrolig lekre. Jeg er sikker på at kjolen sitter perfekt, og ser fram til du viser den 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg