Siden sist…

Ja da har vi i løpet av uka kommet inn i leiligheten (HER, om du ikke har fått med deg at vi flytter). Foreløpig kjennes det veldig fint. Mye igjen å gjøre, men det vi må ha for å bo der er på plass.

Nå er vi i huset for å hente pc o.l så da ville jeg lage dette lille innlegget i tilfelle vi ikke får ting til å fungere med en gang….Har en Ipad så jeg får lest andres innlegg, så jeg følger litt med…


Ikke så stort….men med spiseplass og salong trenger man ikke så mye mer i stua egentlig ! Første tekoppen og blomsten i leiligheten ….

 

Har blitt litt avslapping også…

Jeg tok meg en kaffekopp alene på fredag….


Og i går var det kaffe med mannen, jeg spiste både rundstykke og kake denne gangen….tar på å flytte så trang noe søtt også…hehe… #blogg #bolig
 

39 kommentarer

Siste innlegg