Oktober-lunsj !

Fint å starte en ny mnd med å få koselig besøk av en svigerinne til lunsj… og da var det koselig å lage litt høststemning på bordet….

Lagde noen innbakte pølser for at det skulle være litt mettende mat, så satt vi å koste oss med ost og kjeks/horn etterpå…samme deigen til horn og innbakte pølser , har lagt ut oppskrift på deigen tidligere den kan du se HER...laget noen med finhakket rå løk inni..og noen uten ..smak og behag ( lager dem litt små så kan man heller ta fler om en orker. )

En billig bukett til 50kr gjorde nytta som pynt……

#høst #lunsj #horn #blogg #dtavis

 

30 kommentarer
    1. Så deilig mat. Blir litt mer mett av sånn mat, og kjempegodt også 🙂 Koselig med besøk. Vi skal ha folk på middag i helga 🙂 Roser i fine farger gjør susen 🙂 Klemmer torsdagsklemmen 😀

    2. frodith: Må ha noe som er litt mettende også :)) Trivelig å få besøk er jo for det meste alene på dagtid og jeg trives med det også…men litt variasjon er fint :)) Det blir nok koselig med middagsbesøk…bortsett fra guttene er det mange år siden jeg har hatt det her ..får bli mer igjen når formen blir bedre :)) Litt blomster er bra 🙂 Klem tilbake <3<3

    3. Fin start på en ny måned det da, men alvorlig mye mat, man blir jo så mett av ost og kjeks også. Så godt du har menn i familien som kommer og spiser…:)

    4. Dette så fristende og godt ut. Og nå ble jeg akutt sulten 🙂 Må nok finne meg noe mat 🙂 Jeg har billige roser på bordet jeg også. Og de er jo fine de, selv om de ikke ruinerte bankkontoen min 🙂 Koselig med besøk. Det frisker opp 🙂
      Nå skal jeg spise litt, og så skal jeg gå ut på tur. Ble for sulten til å gå på tur og ta maten med meg 😉
      Ha en nydelig oktoberdag <3 Klem <3

    5. Hei, det var eit innbydenede høst lunchbord. Der skulle ein ha vore ja. Tenker dere koste dere masse. Og så fint ver som dere har for tiden så var dere kanskje ut for dør også. ein må kose seg litt når ein kan. HEr er det skikkelig vestlands høstver. Håper du nyter dagen og koser deg. klem<3

    6. Du pynter så fint! Det er mye triveligere å sette seg ved et bord der det er lagt omtanke – både i hvordan maten er satt fram og hvordan det er dekorert for øvrig. Jeg liker duker/løpere i litt knalle farger, sånn som den oransje du har lagt på! 🙂

    7. maiken: ..hehe..spiste ikke alt da 🙂 De innbakte pølsene er kjekke å ha i fryseren..men pølser er egentlig noe vi ikke spiser..men sånn en gang i året kan jo være greit :)) Fin fredag videre :))

    8. Eva: ..hehe..ja nok å spise på her :)) Sulten blir man hver dag samme hvor mye en spiste dagen før..hehe…
      Syns det er ok å kjøpe litt billige blomster jeg og heller kjøpe litt oftere :)) Hyggelig med besøk ..ikke ofte for tiden ..men denne svigerinnen kommer som regel en gang i mnd på lunsj ..trivelig :)) Så på instagram at du var på tur ja..håper du koste deg :)) Stor klem <3

    9. gretashobby: Takk..ja det hadde vært koselig :)) Her har været vært nydelig om dagen..men nå har det skyet til..så blir vel kanskje ikke like fint denne helga 🙂
      Skrev forresten en kommentar på genseren som var blitt til jakke..om du ikke har sett den :)))
      Håper dere får litt finvær snart ..så får du kose deg i helga 🙂 Klem <3

    10. karidansen: Har så sjelden besøk for tiden så da er det ok å gjøre det litt trivelig når det kommer besøk 🙂 Takk for at du synes det var fint…har ofte litt dusere farger..men hyggelig å pynte bordet med litt farger som passer til årstiden sånn av og til 🙂 Kos deg med fredagen videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg