Ikke tom for ideer !!!!

Har blitt litt få innlegg fra meg denne uka, det er ikke fordi jeg er tom for ideer ..dere som følger meg vet jo at jeg kan lage et innlegg om et glass med oliven jeg..hehe..

hvor bra det er …ja det er en annen sak…

Men det er bare det at jeg har hatt så ekstra vondt i nakke og hode denne uka, og da er ikke det beste å sitte ved pc`n , men det kommer seg nok snart .

Nå kan dere jo få se mitt nyeste prosjekt i tegning i paint…moro å prøve seg frem…men som dere ser dette med tegning er ikke min greie..men jeg har mye selvironi, så jeg viser det gjerne frem for det…så andre får litt å smile av… …Du kan se min forrige tegning her...

#tegning #paint #hodepine #blogg #mjøndalen

65 kommentarer
    1. Hi-hi, søt den da. Man må jo finne SIN stil, på sånne tegnegreier. Og jeg har først funnet ut litt bedre ting som gjør det litt proffere, nå i det siste 🙂 Hjelpe figurene, med rundinger og sånt er god å ha 🙂 og malingsspannet som fyller inn her og der 🙂 Denne var søt,og helt Annebe-style 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: Jo takk..fine farger i allefall..hehe.. skal sies at jeg ikke har øvd mye. Her brukte jeg sånn hjelpefigur til kjolen og malingsspann ..så det var en ny erfaring, og det er jo gøy å lære litt nytt av og til 🙂 Dine tegninger er superfine og har så bra uttrykk..for meg blir det nok bare å prøve av og til, siden jeg ikke kan sitte for mye på pc`n…men kommer nok noe igjen siden :))
      Klem og kos deg med fredagskvelden <3

    3. Margrethe: ..hehe..ja kanskje jeg skal bli klesdesigner….fargen var jo frisk i allefall 🙂 Takker så mye, er ikke helt min greie det med tegning..men artig å forsøke litt nytt :))

    4. Jeg liker stilen på tegningene dine , den er helt egen den og morsom og kul ikke minst :)) Synes du er flink som får de til å se ut som ordentlige mennesker jeg :)) Tror selv jeg hadde gjort en skikkelig dårlig jobb der 😀 Men uff vondt i nakke og hode , du får ta deg en rolig helg å slappe litt ekstra av med noe å pusle med som ikke sliter på der du har vondt <3
      Klemmer og håper helgen blir bra da <33 🙂

    5. cathrinehenriksen: Så bra..må jo prøve litt nytt..men det blir nok ikke ofte tegninger på min blogg..men moro å lære seg å forstå hvordan man bruker slike program :)) Takk..ja et slags menneske ligner det jo..hehe..
      Ja , jeg har i grunnen alltid nakke plager , men noen ganger blir det en slags “krampetilstand”og da kommer jo hodevondten også 🙂 Det går seg nok til …Takk snille deg , håper du får ei fin helg også 🙂 Klem<3

    6. strikkogtov: Takk, så hyggelig av deg…ja det er gøy å prøve seg 🙂 Det er jo folk på bloggen som er kjempeflinke ,som lager de herligste tegninger..har ikke som mål å konkurere med de altså…
      Ja det er moro å klare noe nytt..alt trenger jo ikke være så fint bestandig :)))

    7. littavkobling.blogg.no: Tusen takk,så snilt av deg :)) Ja fargene var det jo litt “svung”over :))
      Så hyggelig av deg,takk for det :).. nei da er ikke pc det beste stedet å holde på…men litt går innimellom..også bedrer det seg nok etterhvert :))

    8. rundtomkringtrorjeg: Takker og bukker :)) Nei skal man ha et ordentlig tema og skrive et bra innlegg er det ikke så enkelt og da kan det bli litt slitsomt 🙂 Men noen bilder med litt tekst eller oppdatering fra dagen og den slags er jo litt enklere ..og det er jo også koselige innlegg synes jeg 🙂 ..har ikke evnen til tegning jeg heller…men jeg prøver for det ..haha..:))))

    9. Håper nakkesmertene er på vei bort, for sånt er aldri noe kjekt. Spesielt om man ikke kan gjøre det man har lyst til. Jeg synes tegningen din ble riktig søt jeg, i all sin enkelhet 🙂 Det enkle er ofte det beste 🙂

    10. Nå skal jeg holde meg langt unna tegning.må i alle fall vente til påske..da får jeg huset fullt barnebarn.. og får jeg ikke pjaksis i tegning.. da så får jeg det aldri 😀 men moro med det dere som bruker det får til _D

    11. Tegningene dine er jo søte;) Moro å prøve seg frem. Paint programmet jeg har på MacBooken min er ikke det beste.. litt lyst å sjekke runt på App store om jeg finner noen gode programmer.

    12. Hodepine du også. Ja, denne uka har ikke vært gøy her heller. Er det solformørkelsen tro, som gjorde alt litt rart? 🙂 Nei, ikke vet jeg, men det går da heldigvis over på meg etter hvert. Men man blir lei, når man ikke fungerer.
      Synes det ble en riktig så stilig dame jeg. Morsomt med sånt. Det gjelder å hygge seg og det tror jeg du virkelig gjør med både blogg og tegning. Nyt kvelden. Her blåser og regner det skikkelig.

    13. margarites: Har nesten alltid vondt i nakken, men noen ganger blir det ekstra ille ..og det håper jeg bedrer seg nå 🙂 Så fint å høre det…litt gøy å forsøke er det jo i allefall :)) Takker for hyggelig kommentar <3

    14. dedicat: ….det blir nok koselig, jeg har jo jobbet i barnehage i veldig mange år..og selv om jeg ikke er god i tegning, ville ungene gjerne at jeg skulle tegne til dem…var liksom litt stas å få det de voksne hadde tegnet…sjelden jeg har “tegneinnlegg ” men et par av de andre jeg kjenner her på bloggen er helt rå på det der med tegninger ..:))

    15. Veronica S: Så snillt av deg..takker så mye 🙂 Jeg har ikke så greie på slike program og hva som er best…fikk bare guttene mine til å vise meg hvordan jeg kom inn på paint..så har jeg ved et par anledninger sitti å prøvd meg litt frem..litt gøy er det jo :)..finnes sikket andre bra programmer også :))

    16. dedicat: Prøver å få til litt flere nå ..har stort sett en ide om å ha et innlegg fem dager i uka,pluss et par små ekstra innimellom…men man må jo ha lyst og form til det…men det er jo kjempegøy både å lage innlegg og følge med på andre sine 🙂 God helg du også:)

    17. maiken: Takk snille deg..ja litt stivt smil og sammentrukkne øynebryn kanskje..hehe.. men hun er grei altså…God helg du også :))

    18. karidansen: Måtte få guttene til å vise meg , jeg er heller ikke god på sånt, men vet en hvordan man kommer inn der ..er det bare å prøve seg frem :)) Artig å forsøke litt nytt 🙂

    19. natheless: Ja har vært ganske så ille denne uka..er vel litt sammensatt av både det ene og det andre tror jeg..men vær og solformørkelse kan nok påvirke det også…Litt opp og ned,håper det bedrer seg for oss begge ..så neste uke blir ei sånn overskuddsuke :))
      Ja jeg liker å blogge ,bare det ikke blir alt for mye ..gir meg mye positivt 🙂 Tegning er gøy men har aldri vært min greie, men liker å prøve litt nytt 🙂 Her har det regna i dag..men i morgen er det meldt full sol, så håper det slår til 🙂 Takk for koselig kommentar og fin helg til deg <3

    20. ladyaugust: Ja gøy å prøve litt..også er det moro å se alt det flotte du får til..det er sånn at jeg ikke skjønner helt at det går ann..men det gjør det jo tydelig vis :))..og jeg skal nok lære noen nye finesser jeg også, men kan ikke sitt for mye på pc`n..så får øve litt av og til 🙂 Takk…god helg og nattaklem til deg <3

    21. Fikk assosiasjoner til en ‘tidlig’ Wenche Myhre når jeg ser ‘portrettet’ du har tegnet, vet ikke hvorfor, men fint var det, og så la jeg merke til kjolen, he he 😀 Skulle jeg henge frem nyrenset uniform til neste tur, HJÆLP! De har byttet om skjørtet, det er riktig str 36, men MINISKJØRT. Jeg er langbeint !!!! Har vært på renseriet og levert det jeg har brukt disse dagene, med flekktyfus’ he he. Det blir klart på mandag og jeg har fri til torsdag, heldigvis 😀 Jeg har hjemme-alene-dag, piloten og eldste sønn går Birken og de to andre skater. Jeg har sittet litt i sola, men det var ‘gulvkaldt’. Håper du har en bedre dag i dag med mindre smerter og date, som vanlig 😀 Fortsatt fin lørdag og klem herfra<3

    22. Lene S.: ..hehe..ja med håret og det er du inne på noe der…:)) Går nok bra med miniskjørt, men var kanskje litt rart at de velger å ha det..mn du blir nok lekker :))))
      Må vel holdes rent og pent…flyvertiner må jo være delikate og presentable om de skal vekke tilitt :)) Deilig med noen fridager 🙂 Da må du nyte alenetiden, mens de andre er i full aktivitet :):)
      Surt her i dag også..men vi har vært en tur i Drammen og på date ja..hehe.(.ikke fullt så vondt i dag heldigvis ) Klem, og kos deg masse <3

    23. Vi har absolutt IKKE LOV Å HA MINISKJØRT til uniformen, men de som har med det å gjøre hadde hengt feil skjørt inni min jakke, jeg så bare navnet mitt på jakka og trodde alt var ok. Derfor måtte jeg levere det jeg har brukt nå på rens og få byttet miniskjørtet etter hvert, he he. Vi skal jo bøye oss, sitte osv – det er fransk, men da blir vi vel ikke særlig delikate, heller utfordrende, ha ha. Klem<3

    24. Lene S.: ..godt å høre, stussa på om det var de nye draktene som skulle være slik…men du hadde bare fått et skjørt beregna på noen med kortere bein altså..haha..
      Ingen vits å utfordre f.eks berusa folk ….være tekkelig og delikat fungerer nok best :)) Klem<33

    25. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg må mest ha noen pauser pga vond nakke..så har som regel et par dager uten innlegg i uka 🙂 Ja du som har hytte og greier må jo kose deg der i helgene :)))
      Jeg kan ikke tegne jeg heller..hehe..men jeg forstår i allefall det paint programmet :)))

    26. Hei. Bevare meg vel så lenge eg måtte skrolle nedover for å komme til kommentarfeltet ditt. Om det ikkje vart mange innnlegg på deg den uka, så vart det ferre fra meg hihi. Syns du er flik til å tegne eg. Moika lo litt av tegninngene mine som eg lagde med Trym. Me han var storfornøgd og det er jo det viktigste. Håper du har hatt ei god uke etter dette innleget. Eg skal lese meg opp dag for dag. Så eg forventer mage inlegg fra deg. Fin palmelørdagskveld. Klem fra meg

    27. Greta: ..hehe..det er jo morro at noen kommenterer :)..ja det har vært veldig stille for deg da..og jeg vet jo hvorfor…så det skjønner jeg veldig godt :)) Takk for det, ikke flink nei, men morro å prøve seg frem litt :))Barn synes jo alltid det er stas når de voksne er med å tegner eller leker 🙂
      Koselig at du leser , men du trenger ikke ta igjen det “tapte”om du ikke orker…det kan jo bli slitsomt for deg :)) Har desverre mye vondter om dagen..men det går seg nok til :))) Fin kveld og klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg