Jeg skal i allefall ha for at jeg prøver …

De som leste det forrige innlegget mitt så jo at jeg hadde gjort forsøk på å tegne solbriller og skjegg på en fyr i tegneprogrammet paint.

Jeg er egentlig veldig fornøyd bare jeg klarer å gå inn på slike ting jeg, så egentlig hadde jeg jo overgått mine egne forventninger for lengst.

Men så fikk jeg lyst til å prøve å tegne et helt menneske også..og her er resultatet..haha..ikke som disse andre flinke tegnerne her på bloggen akkurat..

Men syns jeg fortjener en klapp på skuldra for at jeg prøvde….og for de som ikke har prøvd…det er ikke lett altså….

(legger ikke ut bildet fordi jeg synes det ble så fint…men på tross av at det ikke ble så fint…hehe..)


#paint #tegning #blogg #kunst #mjøndalen #nrk #vg

49 kommentarer
    1. Det ble en morsom type da. Øvelse gjør mester vet du. Jeg har ikke prøvd det der heller. Lykke til med fortsettelsen. Jeg holder meg til blyant og viskelær tror jeg 🙂

    2. Stilig gjort, det ligner på deg jo, he he. Mitt portrett av et menneske hadde blitt: ‘Prikk, prikk, strek osv og det var hele Ole’s fjes’ 😉 Ha en fin dag ved staffeliet :-))) Klem fra meg i farta<3

    3. Jeg synes den var kjempefin!! Jeg VET det ikke er lett, og man trenger tid for å bli stø på hånda. Du skulle sett den skjelvne starten min for to år siden 😀 Men med tid og øvelse har jeg fått en strek jeg er forøyd med, og jeg bruker mye av hjelpefigurene innimellom, rundinger, streker, malingsspann, osv… Og faktisk også litt penslene 🙂 Jeg synes dette var en god start jeg, du kommer til å elske å holde på hvis du fortsetter <3 Stor klem <3

    4. Vet du- Jeg kunne adoptert den buksa der. Den så skikkelig comfy ut 😀
      Jeg kan IKKE tegne i paint med museblyant, så dette er BRA! Flinking.

    5. Herlig!
      Jeg synes du er flink 🙂
      Har lenge hatt lyst til å prøve disse tegneprogrammene men har ikke helt funnet tiden til å sette meg inn i det.
      Ha en fin onsdag 🙂

    6. Kjempefin ble jo denne 😀 Og du som sa i går at det ble lenge til neste gang? Hihihi
      Jeg har prøvd selv, for lenge siden, å tegne i paint. Men ga opp når jeg ikke likte resultatet. Men hadde jeg hatt en bedre mus, eller en blyant, så kanskje jeg ville fått det litt bedre til 😉 Jada…jeg vet…Jeg finner på gode unnskyldninger nå 😉 Hehe 🙂
      Men dette her ble jo supert. Du har all grunn til å være stolt <3
      Kos deg videre med flere kunstnerier. Jeg gleder meg til å se 🙂
      Klem <3

    7. natheless: Tusen takk…ja det gjelds å prøve ellers kan man jo aldri få det til…jeg er elendig på vanlig tegning også så BRA blir det nok aldri..hehe…Ha en flott dag videre 🙂

    8. Lene S.: Takker og bukker..pent sagt av deg..hehe..:) Jeg tegner også slike strektegninger på papir…men nå måtte jeg jo prøve litt på ordentlig 🙂
      Blir nok noen dager til neste forsøk…men gir meg ikke med å øve 🙂 Klem til deg også<3

    9. frodith: Så bra..og hyggelig av deg :)..ja du er jo kjempeflink..men jeg er ikke god på å tegne på vanlig måte heller ..så får nok aldri den “snerten”over det som du har 🙂
      Så det var mye forskjellig en kunne bruke ja..så får teste ut mer etterhvert 🙂 Det er veldig gøy..men må begrense meg pga. nakken …Kos deg videre med onsdagen 🙂 Klem<3

    10. Eg er imponert……..det lemgte eg kom i paint var å dele inn et rom litt anderledes på oversikt over leiligheten eg bodde i før og en strek der…ble jo skjei og skakk så eg VET du er superflink…og når frodith Dronning av Paint og når Dronningen av vakre tegninger på Lithanna…..sier du er flink…..da hadde eg tatt det til meg<3<3

    11. Lithanna: Kanskje jeg skal begynne å tegne klær ..haha..men fint du likte den 🙂
      Jeg var ikke særlig stødig på hånda..men det ble da en tegning og det er jo ikke verst bare det 🙂
      Du er jo en superdyktig tegner da …hadde sikkert tegna bra i paint også du 😉 Klem:)

    12. Fru Stussli: Takk..haha..:)..flink blir jeg nok aldri …men gøy var det 🙂 Jeg har nok av tid ..men må begrense meg pga nakkevondt …
      Super dag videre til deg<3

    13. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Takk…det var hyggelig sagt da..ja den hadde jo sitt særpreg..hehe..:)
      Og det var morro å forsøke og litt bedre skal jeg nok bli …Fin dag til deg:)

    14. Eva: Så koselig at du sier det…takker så mye :)..hehe..jeg måtte prøve å tegne en hel tegning også slik at jeg lærte litt mer 🙂
      Jeg likte heller ikke resultatet….hehe…men la det ut for det, så nå kan sikkert du legge ut det du lager også uten å føle deg “dum “..for særlig dårligere enn meg er du nok ikke 🙂
      Nå blir det ei stund til neste…men det blir flere…:) 🙂 Klem <3

    15. Den Blå Steinbukk: ..hehe..ikke så flink, men det ble jo en tegnig og det er jeg fornøyd med . Takk for hyggelig tilbakemelding<3

    16. cuskima: Tusen takk så bra :)..fint er det jo ikke , men at jeg klarte det er jo bra 🙂 Ikke latt å få rette streker nei, men på folk trenger det jo ikke være så rett…men rominndelinger bør jo helst være litt rette da ..hehe..:)
      Ja de har jo peiling så jeg tar det til meg..men tror de var litt snille med meg..haha…<3 <3

    17. Jeg synes den ble utrolig stilig jeg til å være første gang :-):-D Dette må du fortsette med hvis du synes det er gøy. Lekkert antrekk også. Ha en flott dag Anne 🙂 klem

    18. Åse Helen: Takk ,fint å høre 🙂 Det var gøy så jeg skal helt sikkert prøve igjen. ..men jeg har aldri vært god i tegning…og kommer nok aldri til å bli det heller..hehe..
      Også er det litt slitsomt med den nakken min , med for mye pc jobbing..men det kommer nok noen tegninger til etterhvert, gled deg…eller gru deg..haha…Klem<3

    19. jeg er mektig imponert av deg og din ståpå vilje, det er jo kjempebra til å være første gang du forsøker. Jeg tror du har en datanerd i magen 😉

    20. morsmiddag: Takk så bra..fint er det jo ikke ..men jeg liker å prøve ting..også er jeg ikke så nøye på om det er så fint for å vise det frem heller ..og ja det kunne jo hende jeg ikke hadde klart det i det heletatt…men det gjorde jeg jo :)..hehe..tror ikke det ..

    21. Dette ble jammen ikke verst! og så har du fått med massevis av små detaljer: beltespenne, skolissesløyfer, blomst på genseren, tenner, striper på genserermene.. Så hvis dette er første forsøk, tenk deg hvor flink du blir på ditt 10. eller 100. tegning 🙂

    22. margarites: Det var pent sagt..ja jeg måtte jo prøve meg litt skikkelig..så detaljene måtte med :)..nå var sønn min her og viste meg hvordan fylle flater med farge på en annen måte..så det blir litt jevnere enn det jeg presterte :)…men øving..prøving og feiling gjør at en blir bedre 🙂 Blir nok aldri veldig god ..for tegning har aldri vært min “greie”..men gøy er det <3

    23. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er sant..og jeg har jo lært noe nytt nå..og det er bra 🙂 Får prøve du også…du er jo flink med så mye …så sikkert god til dette også <3

    24. Ritamarita: Takk <3 Lært noe nytt av sønnen i dag ..med å fylle fargeflater...den ansiktsfargen her ...ser jo ikke ut..hehe.. Du kan tydligvis det der...for dine bilder har jo så jevne fine fargeflater :)...men det var gøy å prøve seg 🙂 Takk det samme søte deg 🙂 Klem<3

    25. Hehe. Så flink du er. Du tenger omtrent som eg gjør på vanlig papir med blyant. Eg kan ikkje tengne, men ser du på bloggen min i morra, så får du sjå noe av som virkelig kan å tegne. HA ein god kveld vennen. Klem fra gamla <3

    26. Det skal du for det er heeelt sant. Mine første tegninger egnet seg ikke for verken blogg eller den store verden liksom, du kommer til å bli superflink vent å se <3

    27. gretashobby: Takk for det..jeg er en elendig tegner , men gøy å prøve noe nytt 🙂 Blir spennende å se i morra da…gleder meg 🙂 Fortsatt fin kveld og sov godt 🙂 Klem<3...hehe..gamla jeg og da 🙂 🙂

    28. ladyaugust: Ååå så hyggelig 🙂 ..hehe.. og du har jo blitt helt suveren da 🙂 Jeg har ikke så store ambisjoner..men litt bedre skal jeg nok klare 🙂 Nattaklem…snart <3

    29. Klær er vanskelig- Tegner det sjelden selv, har jo ingen trening på det :p
      Men øvelse gjør mester.
      Tusen takk :))
      Det blir ikke pent, ha ha- helt merkelig og unaturlig måte å tegne på, nå når jeg er vandt med tegnebrett XD

    30. Lithanna: ..men det med tegning er du jo god på..så du lærer deg nok klær også mye lettere enn meg 🙂
      Sikkert ikke lett å tegne på en annen måte enn man pleier…jeg tegner jo ellers ikke annet enn krusseduller på en postitlapp …:):)

    31. Jeg er helt med deg, klart du skal ha for å ha gjort det:D Jeg kan aldri tenke meg selv at jeg ville klart å produsere det helt store som skulle ligne på et menneske, men jeg må få prøvd en av disse dagene, det virker gøyt:)

    32. Fromfat2phat: Var morro å prøve og jeg skal gjøre det mer…men jeg har aldri vært noe god på vanlig tegning heller , men man må jo forsøke litt nytt 🙂 )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg