Mine pakker …ikke for “sarte sjeler”…

Nå er det jo ikke så mye pakker jeg får lenger, og ikke er jeg slik at jeg går og ønsker meg noe heller..blir heller til at jeg kjøper det jeg trenger selv…men litt kos å få noe for det da..og alt jeg fikk falt i smak..fra mannen fikk jeg tøfler …som jeg kjøpte selv , jeg er av det slaget som heller kjøper selv..så slipper jeg å bytte om det ikke passer..hehe..

Av mor fikk vi penger og av mamma fikk jeg klokke og penger..Og av guttene fikk jeg ei spennende pakke med litt av hvert i..cd (admiral p)..slik musikk liker jeg..turkopp..blad..proteinsjokolader og diktbok av Edel Hammersmark Gjervan (som har eget tv program ..Dritseint med Edel )

Det er her det der med “sarte sjeler”kommer inn..for dikta er ikke for” prippene” folk..jeg er langt i fra” prippen”..så for meg var boka midt i blinken..

Tar med et par av de peneste dikta under her….resten er MYE værre…hahahaha….

(..om du ikke så forrige innlegg å har lyst til å se litt fra vår julefeiring..kan du ta en titt her..)


#edelhammersmark #dritseint #mjøndalen #blogg #norge

38 kommentarer
    1. He-he 😀 Ja, en del fise-humor 😀 Ha-ha Hun Henriette Stenstrup er genial 🙂 Finne på en sånn figur som Edel. Og hun er en god skuespiller ellers også 🙂 Fine gaver 🙂 Klemmer til deg <3

    2. Fine gaver du har fått 🙂 Yngste jenta her i heimen fikk også Edel-boka,så vi har hatt litt høytlesning et par kvelder her 🙂 Utrolig at det går an å finne på så mye sprøtt 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klem .-)

    3. frodith: ..ikke sant..det er liksom ikke grenser..men jeg må le av det meste av det :)..Hun er superflink og ikke redd for å by på seg selv :)..veldig bra gaver ,jeg er fornøyd jeg 🙂 Nattaklem<3

    4. Mary Anita: Takk for det…superdupre ting :)..så gøy at hun også fikk boka…ja her ble det også lest opp noen dikt i løpet av julekvelden ..hehe…Nattaklem<3

    5. Eg likar godt Henriette, men ikkje i programmet Dritseint med Edel. Sjøl om eg på inga måte er prippen, ser eg ikkje humoren i akkurat det programmet. Til jul fekk eg og ei snedden lita bok som heiter Champagnepiker, ei lita sak med morosame tekstar og bilder.

    6. Ha ha, det var boka si det tenker jeg 🙂 Så herlig med så stor variasjon i gavene. Hip Hop, sjokoladebarer og svulstige dikt 🙂 Isj hvorfor være prippen sier nå jeg bare ?? Klemz <3 🙂

    7. Oldemorbloggen: Noe av det er ganske på kanten ja, og det kan fort bli litt mye av det “gode”..men jeg synes programmet er gøyalt..ikke at alt som blir sagt er så artig…men måten det blir sagt på…:) Champangepiker har jeg ikke hørt om..du får legge ut et eks på bloggen..så vi får se …morro med slike bøker, hvor en bare kan sitte å bla og lese litt når en føler for det…God natt 🙂

    8. MOONBEAMSCORNER: ..hehe..mange artige og noen ganske drøye..men det er jo bare ord..:)
      Ja ikke sant det var mye varriert i den “lille”pakkehaugen min :)..nei selv om jeg er ganske “skikkelig “av meg..skal det mye til å sjokkere meg…:)….Nattaklem tilbake <3

    9. Det er alltid kjekt å få noe, selv om man har alt man trenger. Det er jo tanken som teller. Og fint å bli husket på 🙂 De tøflene så deilige ut. Tror jeg må finne meg en mann, som kan gi meg sånne gode tøfler 😉
      Men fra spøk til alvor 😉 Jeg fikk mye mer enn forventet. Nesten så det ble litt mye, all den tid jeg ikke har mulighet til å gi så mye igjen. Men koselig var det likevel. Er glad noen bryr seg om meg også 🙂
      Kos deg masse videre nå i romjula 🙂
      Klem <3

    10. Dere hadde en fin julefeiring skjønner jeg – og en gave er en gave uansett. Men det er mange som glemmer at det er gaven som teller – og ikke prislappen. Vi handlet for over 50 milliarder kr – det forteller mye om hvor godt vi har det her i landet. For min del fikk jeg 2 skjorter, strømper + en slikkepott og ei bok. Alt kan jeg ha glede av når hverdagen er her. Ha en fin dag.

    11. God morgen. Flotte gaver du fikk. Eg liker spenningen med pakkene under treet eg da. Liker å ikke vite kva som er i dem. Ganske barnslig når det gjelder gaver hehe. Her pakker vi i flest mulig pakker, istede for å legge flere ting i samme pakke. Var så fornøgd etter gaveopp pakkingen og det var dei to andre også. Det er kjekt. Trenge rikkje å vere så store ting. Bare kos at det er noko :).
      Ikkje har vi samme humor helelr ser eg. hehe. Eg er ingen sart sjl, men syns bare ikkje slikt er humor. Det er nok mange andre i fam som hadde ledd godt vil eg tro. Resten er nemmelig lik faren hehe. Kos deg videre min venn klemmen

    12. Oi, kanskje jeg nå må legge om skrivinga mi litt, for dette var “luftige” saker – bokstavelig talt…Ellers ser julen ut til å ha vært innbringende og hyggelig.
      Ha en fin romjulstid…

    13. Det var et knippe med flotte gaver :o)) Den diktboken hørtes ganske artig ut. Jeg er nok ikke en diktperson, men hvis boken er som de utdragene du la ut passer de helt perfekt. Ha en fin dag videre :o))

    14. Eva: Ja det ville vært litt rart å vært den eneste som satt der og ikke fikk noen pakker :)..og ikke minst det med at noen tar bryet med å finne på noe til deg..Tøffla går jeg i nå..veldig gode..mann her skulle gjerne kjøpt pakker…men vet at jeg helst vil kjøpe selv.hehe..:)
      Så hyggelig at du ble fornøyd med gavene..og det at noen setter pris på deg 🙂
      Nå prøver jeg meg på å lage karamellpudding…spent på resultatet , for det er noen år siden sist jeg lagde…Takk det samme til deg..og klem tilbake <3

    15. Helge: Det hadde vi :)..ja jeg liker ikke det der overdrevne pakke styret..men noen små oppmerksomheter er koselig :)..Varierte og fine ting du fikk..ting man har bruk for er det beste 🙂
      Kos deg videre i jula 🙂

    16. gretashobby: Hei..hei..! Veldig fornøyd :)..vet mange liker pakker ..jeg er ikke så glad i det…men setter pris på at folk bryr seg om…så om jeg ikke fikk noe hadde jeg vel syntes det var litt rart også..:)…Fint dere var fornøyde 🙂
      Hehe..jeg har ganske allsidig humor og syntes slikt som detter kan være gøy..ikke pga prompeorda, men “snerten”i det…Men det er mye som kan være artig..så du har vel “dine” ting du ler av..og det er det viktigeste…Klem og kos dere masse videre<3

    17. funderier: ..haha..fortsett slik du gjør du…det er minst like bra..om ikke fullt så vulgært :)..vi har hatt ei fin jul..og nå er det bare avslapping som gjelder..og en og annen gåtur innimellom 🙂
      Fin jul videre til deg også 🙂

    18. Vera Lynn: Takk , varierte og fine ting :)Mange morsomme “dikt”noen litt veeel vulgære..men det skal mer til for å sjokkere meg..hehe..
      Ha en hyggelig dag videre og klem fra meg <3

    19. Elin Slåen: Enig..det ene diktet værre enn det det andre..selv om jeg stort sett ikke er SÅ” grov” i munnen selv når jeg snakker…syntes jeg det er herlig med litt overdrivelse ..av og til..hehe..:) 🙂

    20. Humor er sundt. Godt å få noe å le av. Fine tøfler da, det burde visst jeg ha ønsket meg også. Jeg fikk myeartig som kalende ed bilder av meg!!!!, bøker og litt sjokolade. Koselig var julekvelden, og fint har vi det nå også. 🙂

    21. naturglede: ..litt latter trenger man..oppi alt alvoret som er ..litt tull og tøys..:)…Mine gammle tøffler var det ikke mye igjen av…er så treg på å få bytta det ut..men nå har jeg nye og pene..hehe..:)
      Fint du var fornøyd med gavene og julekvelden :)..ønsker deg ei fortsatt fin jul 🙂

    22. Hei på deg. Her har du fått litt av hvert og ikke minst en artig diktbok fra selveste Edel,,det er så absolutt noe av det artigste som har gått på tv og vi ler så vi får vondt i magen når hun setter i gang . Og den som ikke har sansen for henne har nok selv en dårlig form for humor tror jeg,,,. Vi trenger den slags humor i hverdagen for er så mye trist ellers vi hører og ser på tv kassa. Så håper hun kommer tilbake med nye “dikt” 🙂

    23. Hobbystua: Heisan..ja haha..også er det jo noe med måten hun sier det på :)..så selv om det er ganske “grovt” blir det så overdrevet at det ikke blir så ille for det..Jeg og tenker at en kan le av mye forskjellig..jeg ler av “søte”morsomheter også jeg 🙂
      Gjerne en ny sesong med Edel…det tåler vi..hehe..:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg