Hei og hopp….her er jeg !

Nå har jeg hatt et par dagers skrivefri ,men jeg har titta innom andres blogger i løpet av disse dagene, og ser at folk har hygga seg og spist god mat bl.a.

Her har det vært en ganske rolig julefeiring med guttene ,mamma og mor på besøk på julaften. Guttene lå over og spiste den faste frokosten her på 1.dag.

Og i dag har det blitt ei lita gårunde..men ellers er det rolige dager…

Skriver litt under bildene …


Med forkle ,rett før gjestene kommer ….

Svoren ble sprø…og riskremen veldig god…

Gutta ..mamma og mor koser seg i sofaen etter middag…

Blomst fra yngste sønn..nydelig…

Fyr i peisen…noe som blir litt varmt i løpet av kvelden…

1.dags frokost med waldorf og bayonneskinke, noe som er tradisjon her i huset…

#lys #julefeiring #mjøndalen #norge #blogg

 

22 kommentarer
    1. Hei og hopp, der var du ja 🙂 Så mange fine bilder fra jule feiringen. Det så ordentlig koselig ut 🙂 Her i huset er vi også veldig fornøyd og mette da 🙂 Kos deg videre i jula. Klem fra meg 🙂

    2. Hei-hei :- Ja, man må nesten ligge etter julemiddagen, nesten rart man klarer å få åpnet pakkene 😀 Ser ut som du har hatt en kos jul da, med familien din 🙂 Og masse god mat 🙂 Deilig og avslappende dager 🙂 Og i morgen blir det tur her 🙂 klemmer juleklemmer <3

    3. Flotte bilder av koselige dager hos deg. Ser så lunt og varmt ut hos dere. Ein familie som tar vare på kvarandre og er gald i kvarnadre. Veldig koselig å sjå. Fortsett ed å kose deg videre sammen med dine kjære. Klemmen <3

    4. Det så ut til at dere har hatt en fin julefeiring, etter det jeg kan se av bildene…. Du har også fått en flott ribbe ser jeg :o)) Du sier mamma og mor, er det din mamma og bestemor?

    5. Åse Helen: ..hehe..ja hadde jo vært litt stille for meg et par dager nå..:) Takk, ja vi hadde det hyggelg vi …stille og rolig ..:)..og det blir mye mat og snop…selv om jeg har blitt flink til å stoppe før jeg er helt “stappa”…Fint at dere er fornøyde også:)…Klem <3

    6. frodith: ..ikke sant..:)..mette og gode..men enda får man i seg litt til når det er kaffe litt senere på kvelden :)..Vi koste oss og prata masse..og etter mor og mamma var dratt hjem så vi en film 🙂
      Håper å få en tur ut i morra vi også..:)—Juleklem tilbake <3

    7. gretashobby: Tusen takk, skulle gjerne tatt flere bilder..men det kan bli litt masete..så må begrense det litt…hehe..:) Vi har det fint sammen og det er mye å prate om…jeg er jo ofte med mammma og mor..men det er ikke så ofte guttene møter dem…:) Kos dere videre i jula dere også..klem fra meg <3

    8. Vera Lynn: Takk…det var en trivelig kveld..<3 Ble veldig bra ribbe...og jeg fikk mye skryt for den 🙂 Ja vi har alltid sagt mor og far om besteforeldre..dette er mor Thea..
      Ellers så vi da alle levde..mor og far på Åssida (morfar og mormor )..og mor og far i Strandveien (farfar og farmor)..ja familier har ulike "navn"på besteforeldre...Klem og fortsatt fin kveld til deg<3

    9. Mange fine glimt av tradisjonell julefeiring her. Det ser koselig ut, og jeg blir like hoppende glad som deg, he-he ! GOD ROMJUL !

    10. Anonym: Takker så mye :)..hyggelig å være samlet flere generasjoner slik :)..så fint du blir hoppende glad..hehe.. Kos deg masse videre i jula 🙂

    11. lithanna: Takk det har jeg..koselig med besøk..men nå daffer jeg bare rundt i pysjen 🙂 Ha ei super romjulshelg du også 🙂 Klem<3

    12. spiras blogg: Takk..ja det er jo koselig når en er samlet slik..og jule blomster og lys gjør jo at det blir litt stemning i huset 🙂
      Så bra…selv om en ikke spiser særlig av svoren er det liksom om å gjøre å få det til…
      Takk det samme til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg