…ikke penere enn andre altså…

Siden jeg så ofte legger ut antrekksbilder av meg selv, synes jeg det er viktig å poengtere at jeg ikke gjør det for at jeg synes at jeg er spessielt pen, men fordi jeg synes det er så gøy.

Tror jeg ser på meg selv på samme måte som de fleste andre…jeg har noe ved utseendet mitt jeg er fornøyd med og andre ting ikke ..men alt i alt er jeg bra nok i massevis uansett.

Skrev et innlegg om dette i starten jeg blogget HER så noen har nok lest det før.. her kan du se hva jeg liker ved meg selv og hva jeg er mindre fornøyd med.

(for at dette innlegget her skal gi noen mening ,bør du se det )

Så om du ikke er fornøyd med hvordan du ser ut, se litt bedere etter så oppdager du nok flere ting som er flott ved deg selv.

(Bilde fra Norsk ukeblad 2012…synes det illustrerer ganske bra hvordan en egentlg ser lik ut, men utstråler forskjellige ting, alt ettersom hvordan en føler seg..)

#norskukeblad #mote #blogg #stygg #pen

 

26 kommentarer
    1. Jeg synes det er flott med antrekksbildene dine. Og om du liker utseendet ditt, så er det FLOTT synes jeg. Vi skal være mer fornøyde med oss selv synes jeg 🙂 Så jeg heier på antrekksbildene dine, synes at du er kjempeflott og pen i massevis, og vet at du liker å gjøre disse bildene fordi du KOSER deg med det 🙂 Fine bilder dag også 🙂 klemmer <3

    2. Jeg syns du er veldig flott å se på, og du har mange flotte antrekk 🙂
      Og det er veldig gøy å se forskjellen på hvor lite det egentlig skal til for at utstrålingen gjør en så stort forskjell likevel 😀

    3. Jeg elsker i hvert fall at du viser deg i ulike antrekk. Ja, jeg synes også at jeg er pen noen ganger:) Det spørs tid på døgnet og om jeg føler meg bra eller ikke:)

    4. Vledig gøy å se forskjellen på disse to bildene, se hvor forskjellig et bilde kan bli ut i fra utstrålingen man har. 🙂 Og syns det er fint at du legger ut slike antrekksbilder når det er noe du interesserer deg for. Mange som gjør det fordi de føler de må det for lesernes del, ikke alltid bloggere gjør det fordi de liker det selv.

    5. Kjempe fint antrekk, likte det spesielt godt med olajakken, det så så sommerlig ut 😀 hehe Liker at du legger ut antrekk jeg, om man skulle være selvopptatt av den grunn så tror jeg nesten hele bloggsamfunnet er det =) hehe Gode klemmer til deg <3

    6. Fine deg 💚
      Men det blir vel som at man har en bra dag .
      Gudene skal vite hvor mange dager jeg har da alt er helt feil . Flere av de enn de hvor alt klaffer… Jeg var og skulle kjøpe meg noen nye plagg her for litt siden . Men uten og være klar over det , så sier Ekspeditøren plutselig at .. Ja nå begynte du med overarmene videre ned til magen , ryggen , låra og leggene !
      Hæ ja slik var det og hun sa jeg så flott ut .
      Nei jeg er ikke blind . Slitsomt når det blir slik.
      Men fant et par greie antrekk i dag da .
      Dette har garantert noe med dags formen å gjøre.
      Synes forøvrig ikke det er noe ålreit å gå i butikker heller jeg da .
      Men venter på en pakke fra Amerika nå med masse overdeler , hm der var det billig 😃
      Gleder meg til å se hva jeg får , om det er like bra som det så ut på bildene .
      Liker ikke alle disse , cellbes , Ellos , Hennes etc.
      Og Anne. Fortsett , du innspirerer 😊

    7. frodith: Det er bra og tusen takk :)…er fornøyd med meg selv med mine “feil”..det er jo det som gjør meg til den jeg er :)…Ja jeg synes jo det er morro, men folk som tar for mye “selfi”kan jo virke selvopptatte..og det er ikke meninga mi 🙂 Godnattaklem<3

    8. Elin Slåen: Ååå det var hyggelig :)..ja tenkte å vise også den litt “tufse”siden av meg…for å få frem at det meste handler om hvordan man føler seg :):)

    9. foreignerat50: Så koselig å høre :)…ikke sant noen ganger er man veldig fornøyd …andre ganger synes en at en er “verdens styggeste”…men alt i alt er vi mer enn bra nok :):)

    10. Karoline Johannesen: Takk for det..ja man må føle seg vel, ellers funker det ikke :)..så fint at du syns det..for jeg på min alder kan tenke at det virker “dumt”noen ganger…jeg syns bare det er sååå morro, så jeg fortsetter med det..Takk for hyggelig kommentar 🙂

    11. Therese Bråthen: Ja klærne er fine..men uten noe “stæsj”ble det litt tamt..og det var gøy å vise hvor lite som skal til for å gjøre det litt mer”fresht”..ja ,det er sant og så lenge man selv har morro av det er det jo positivt :)…vi fortsetter med det begge to..hehe..Stor klem<3

    12. strikkogtov: Ja det er mye en kan gjøre med litt tilbehør…og føler man seg fin ..blir man som regel litt finere også 🙂 🙂

    13. Lisbeth lone: Tusen hjertelig takk :)..ja det er sant..noen dager funker liksom ingenting :)..og når man er å kjøper klær, nytter det sjelden hva ekspeditøren sier ,om en ikke føler det slik selv 🙂
      Gøy når man finner noen klær man liker godt 🙂 Jeg bestiller så si aldri noe…”må”prøve jeg..men vet om mange som liker godt å bestille på nettet..sikket en vanesak 🙂
      Takk, det er morro å høre da <3

    14. Ja vi gjør det 🙂 jeg elsker det jeg driver med, så for meg er det det samme hva jeg legger ut bilder av nesten 🙂 For det er min blogg, å jeg skal ha det morsomt med å drive den ! 🙂 Klem <3

    15. Kjempekjekt med klær og mote, og gode tips, som er beregnet på oss voksne 🙂 Så det må du jo absolutt fortsette med 🙂
      Det er jo noe mange kan dra nytte av 🙂
      Klem <3

    16. Du er herlig, så vis deg fram med stolthet. Du er et eksempel for oss andre med din positivitet .Ja, hvordan vi står kan virkelig være avgjørende for førsteinntrykket. 🙂

    17. Eva: Det er fint å høre, må bare av og til forklare litt at jeg ikke er “sjøldigger”selv om jeg legger ut mye bilder av meg selv :)…glad for å få tilbakemelding på at noen liker det …Klem tilbake<3

    18. natheless: Ååå..det var koselig å høre :)..tenker bare innimellom ..at noen tenker, nå har vi sett nok bilder av hu der…hehe…
      Ja jeg tenker at alle har noe fint ved seg som det gjelder å fremheve…Fin dag videre til deg <3

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk 🙂 ja det handler nok om å føle seg vel :)..glad for at folk sier de liker det…for det kan jo kanskje virke som jeg er selvopptatt..men det er bare en måte for meg å kunne holde på med ting jeg trives med :)..Klem til deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg