To-do liste sommer 2018 !

Jeg hadde jo en slik liste til mannens ferien i fjor HER..og den fikk jeg fullført . Starter litt før i år så har jeg god tid til å få gjennomført årets liste også..og forhåpentligvis blir det flere ting som skjer en dette i løpet av en hel sommer.. men har erfart at det er lurt å legge lista litt lavt og heller ta alt ekstra som bonus..

Her er lista for 2018..Krysser av for gjennomført ..og jeg er allerede i god gang..

 

1 Spise softis  X

2 Bloggtreff i Oslo x

3 Lage bløtkake med masse bær

4 Ta toget til Drammen og spise rekesmørbrød og drikke hvitvin med mannen (noe vi har tenkt på i flere år, men enda ikke gjennomført )

5 Overnatte i Åsgårdstrand .. flere ganger håper jeg….

6 Spise hummer , gjerne grilla ..

7 Møte Frodith ( har blitt en sommertradisjon)

8 Frokost på Picasso

9 Oslo -tur med mannen 

10 Kjøpe en sommerkjole

Under her kommer bilder fra årets gjennomførte planer..

Blir nok en eller to til i løpet av sommeren tenker jeg..

Og her fra det veldig koselige bloggtreffet… #sommer #planer

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg