Halvveis på “to-do” lista for ferien..

Hadde ikke laget noen slik liste før nå , men i hodet hadde/har jeg noen ting på planen som jeg har lyst til i løpet av ferien til mannen som er på fire uker i år.

Det er jo selvsagt mange flere ting jeg har lyst til som å reise til utlandet, eller rundtur i Norge for eksempel.. men det er lurest å lage lister etter den formen man har, for da er det stor mulighet for å kunne krysse av det meste..og kanskje få til enda litt mer !

I dag har vi altså spist frokost på Picasso. Kos å lese aviser og spise egg og bacon med mannen !

Litt tekst under bildene :


Greit å være tidlig ute, for da er det nesten ingen andre der…(som dere ser av tomme bord)


Dette smaker alltid…


Denne som sto i Dagbladet syns jeg var bra.. og vi har jo vært sammen i snart 40 år..hehe..


Tror det blir flere kryss , har over to uker igjen av ferien… #blogg #ferie #sommer #Picasso #drammen
 

33 kommentarer
    1. ..vet du hva? TAKK!!! <3 Seriøst takk for akkurat dette innlegget. Jeg har slitt så inn i hampen med det faktum at hele sommeren min, og alt det jeg hadde tenkt å gjøre, er blitt "rasert" fordi jeg valgte å hjelpe sønnen min økonomisk i stedet. Og deretter at det ser ut til å bli amputerte turer i skog og mark pga.kneet. Men det er jo en million ting jeg kan gjøre her i nærheten av hjemmet, som hverken krever den store økonomiske eller fysiske utskeielsen..så jeg skal jaggu sette meg ned og pønske ut en egen "to-do" liste for resten av sommeren/tidlig høst =) Yeeeey for dæ =D <3

    2. Helene: Ååååh så hyggelig å høre ..ikke for de sommeren din er “rasert”men fordi du fant trøst i mitt innlegg :)) Gjelds å finne ting som er overkommelige ja…ellers blir man jo bare frustrert over det en ikke får gjort… Ser gjerne lista de om du lager en..hehe… Ønsker deg en fin kveld <3

    3. Ja det er akkurat det – å finne alternativer som man kan kose seg med, i stedet for å tviholde på det negative =) Hehe..blir sikkert å legge ut den lista etter hvert når den blir ferdig, ja 😉 En fin ettermiddag og kveld til deg også <3

    4. Her var jo flere kjekke ting på lista som er “utenom normalen” i hverdagen! Synes det var en fin to do liste 🙂 tror jeg må lage en selv.. 🙂

    5. Så smart! Det høres jo så fint ut..og ting behøver ikke være stort og vanskelig å gjennomføre..små hverdags ting..Herlig! takk for tips!

    6. Flott med lister, da er det enda mer gøy å være der man ønsker. Helt topp. Det er egentlig sånne mål jeg har også. I dag var jeg på øyhopping på Hvaler. Det stod på lista i fjor, men ble ikke gjort. Men i dag fikk jeg det til. …

    7. solliv: Ja dette er slike ting som det er mulig å få gjennomført :)) Så hyggelig med øyhopping..håper det var litt finvær også :)))

    8. frodith: Var koselig det ja :)) Tid er det nok av, står mer på dagsformen..men disse tinga går nok veldig greit i løpet av to uker :))) Stor klem og sov godt <3<3

    9. Jeg har sånne lister hver uke hele året. Med ting og tang jeg skal forsøke å få gjort i løpet av uka.
      Enten det er noe som skal males eller noen som skal besøkes. Og det er mye bedre å legge lista lavt enn aldri å klare å komme gjennom den.
      Flott ferieliste du har!

    10. Så bra med en tilpasset to-do-liste! Det er det eneste som fungerer, ser jeg. Men det er tøft å lage den overkommelig nok når lysten er større enn kreftene… Mammen med ME ble ikke med på familieferie i år. Tøff avgjørelse, men det eneste rette og fornuftige. I morgen er det hans tur:) Vi forlater det som på radioen i dag ble omtalt som det verste været i landet- og reiser til sol og 30 grader på Kypros. Er spent på om det fungerer….. Lykke til videre med to-do lista!

    11. minhvitevilla: Ikke sant.. takk for fin tilbakemelding :)) Ja det gjelds å ikke overdrive , men kose seg slik en best kan …
      Ja det var nok lurt, men en ønsker jo å orke “alt “men må prioritere… Da håper jeg dere koser dere masse på tur i finvær <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg