Helt enkelt ! (Antrekk50+)

I forrige antrekksinnlegg hadde jeg “fjonga” meg litt med kjole HER , det kan jo være fint noen ganger. Men personlig er det sjelden jeg går slik kledd, men klærne i innlegget her er slikt jeg kan bruke hver eneste dag..

Buksa og bomberjakka har jeg hatt i mange år og de er kjøpt på tilbudsstativet på Kappahl.. buksa er den jeg oftest ender opp med når jeg står der å ikke finner noe jeg har lyst til å ha på meg…

Skriver litt under bildene..

En enkel grå genser er noe av det “kuleste” jeg vet, men sliter om det klør, denne som er kjøpt på Bik Bok klør faktisk ikke noe…

 

Skoletter til gjør at det ser ut som man har “ordna”seg litt mer enn om man tar på joggesko (.. som JEG pleier å gjøre..hehe..)

Denne enkle genseren her passer til det meste, den er kjøpt nå i høst på Match.. dette hadde jeg faktisk på meg i dag da jeg besøkte mormor..

#klær #antrekk #mote #match #bikbok

36 kommentarer

Siste innlegg