Her er “hemmeligheten” !!

For noen uker siden skrev jeg at jeg hadde vært med på noe som var en veldig fin dag (her)…til tross for at det kosta litt ekstra krefter. Nå er det jo over tre år siden sist jeg turte å si ja til en “modelljobb” …men har hatt litt lyst til å prøve igjen siden jeg synes det er utrolig gøy.

Så da bladet KK stil søkte etter kk naturlig modeller på instagram tenkte jeg det var en grei måte å prøve meg litt på igjen ..siden dette ikke er en jobb…men bare noe “alle”kan være med på..da føltes det ikke såååå seriøst.

Og dagen var en fin opplevelse, med kjempehyggelige folk, fint sommertøy og god mat på koselige Lille Herbern.

Bladet KK stil har jeg kjøpt siden det første nr for et par år siden og det er mitt favorittblad..da det inneholder mye fint for oss litt mer voksne….

Her er noen av bildene jeg var med på ….(kopiert på pc…så litt uskarpe )


#kkstil #blogg #mote #lilleherbern #modell

54 kommentarer
    1. Ja det er jo ikke vanskelig å se at du er på en hjemmebane fremfor kamera, og jaggu er du dyktig på andre siden også har jeg sett. Jeg har alltid følt meg som en idiot med et kamera rettet mot meg. Men jeg ser opp til de som tar tak i sine drømmer og det de har lyst til og gjør noe med de. 🙂 Gratulerer, veldig bra 🙂

    2. supermodellen vår <3
      Så flotte bilder..og så flott sted....wow..for en deilig dag?
      kjekt at du fremdeles kan gjøre sånne ting selvom det koster litt 🙂

    3. dedicat: Takk så koselig sagt :))..jeg synes det er kjempegøy og trives både foran og bak kameraet ja :)) Ikke alle som liker å bli tatt bilder av..jeg liker heller ikke det i slike “private”sammenhenger ..bare når jeg” leker modell “..hehe..:)) Ha en hyggelig kveld :))

    4. cuskima: ..hehe..takker så mye :))…stedet var superfint..men det blåste veldig den dagen da…
      Var gøy å “prøve” seg litt igjen :))

    5. Fidolina: Jeg liker slike dager..selv om jeg ble sliten…så er det en fin opplevelse :)) Takker så mye ..og dagen var hyggelig ..selv om det blåste helt ille :)) Fin dag videre du også :))

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Tusen takk for hyggelig kommentar :))..jeg trives med slikt …
      Da kan du jo ta en #kknaturlig på instagram..så kanskje du blir plukket ut…det tør du…du er jo så fin på bilder jeg har sett av deg :))

    7. Den fødte modell det er vel det du er. Tror ikkje eg hadde turt å meldt meg på ein gong. Men du kan det du. HAr jo perfekt figur også da. Fin ung dame. Klem til deg

    8. gretashobby: Ååå takker så mye…jeg synes iallefall det er gøy :))…her bruker de ulike typer folk og kropper ..og det er jo bra da :))..hehe..ja vi ungdommen altså :)) Klem<3

    9. passion4lifeandtravel: Så hyggelig ..takk :)) Ja det gikk greit…men kvelden og dagen etter var jeg som en robot..helt utafor meg selv…men det var en fin opplevelse også :)..som du også vet at man må ofre noe for å få til en gang i blant :)) Ha en fin kveld :))

    10. Det var jammen fine bilder 🙂 Så gøy at du var med på dattera Annebe 🙂 Det var sikkert moro :-)? Skulle gjerne gjort noe sånt selv jeg 🙂 Klemmer <3

    11. frodith: Takk snille deg :))…var en fin dag..verdt å bruke bort litt ekstra energi på :)) Du har jo instagram så da kan du send #kknaturlig på et bilde av deg selv…hadde vært gøy da :))) Klem<3

    12. Guri så fantastisk nydelig. Du er like vakker alltid <3 Så strålende på bildene. Jeg så liksom kun deg, ikke de andre 🙂 Men når jeg konsentrerte meg, så jeg de andre også 😉
      Veldig herlig med hvitt tema 🙂
      God aften klem til deg <3

    13. Så det var det du gjorde der! så flotte bilder i et flott miljø. Håper du får sjansen til flere slike oppdrag….
      Har ikke lest KK stil, kanskje jeg skal kikke litt på det. Mitt blad er Tara, det holder jeg og synes også det er et kjekt blad for oss voksne damer.

    14. Annika: Tusen hjertelig takk ..vet ikke det, men tar til meg komplimanget :))..ja ,det måå du nesten nå…neida..men jeg har kjøpt hvert nr jeg..og det er mitt favorittblad, med eller uten meg..

    15. Eva: Ååå takk snille deg..så pent sagt :))..hehe..jeg syns de andre er så flotte jeg da..men sånn er det vel en “leter”etter feil ved seg selv….
      Veldig flott sommertøy..så får håpe på litt sol og varme nå..syns faktisk sola varmet litt nå i stad..og det er jo fremgang …Stor klem fra Mjøndalen <3<3

    16. Så flott du var på bildene! – men det er du da alltid:)) Ser at det ligger naturlig for deg å bli fotografert, jeg derimot vet ikke hvor jeg skal se eller hvordan jeg skal stå eller sitte visst jeg blir fotografert, hihi! Kjekt at du hadde det gøy selv om det kostet litt ekstra krefter! :))

    17. maiken: Måtte liksom vente å si det til bladet kom ut..kunne jo hende det ikke ble brukt..hehe..
      Det var moro å være med igjen….men var sliten i lange tider etterpå..men av og til måå man prøve litt …
      Jeg har lest bladet fra første nr for et par år siden..og liker det veldig godt :)) Leste Tara før..men etter dette kom ..liker jeg det bedre..men Tara er fint det også..Kos deg i kveld :))

    18. spisogspar: Tusen hjertelig takk…så snillt av deg :)..jeg liker meg faktisk foran kameraet..i slike settinger, ikke i private sammenhenger..bare på antrekksbilder med posering..hehe..
      Du må nok bare “øve”litt mer så blir det bra :)..ja noen ganger må en “oppleve”litt..og nå var det sååå lenge siden :))

    19. Wow du er en flott modell. Tusen takk for titten av de flotte bildene av deg som modell. Dette må du fortsette med så mye du klarer pga helsen.

    20. Trulte H: Takker for hyggelig tilbakemelding :))..hadde vært gøy å orke å være med litt mer igjen..men vi får se..håper iallefall..:))

    21. Så fine bilder i flotte omgivelser. Jeg ser jo at du føler deg vel foran kamera, jeg trives best bak kamera. Føler meg slett ikke naturlig om jeg skal smile på kommando, men den kunsten kan du helt utmerket. Det må være gøy å være litt modell igjen siden det er noe du har gjort før 🙂 Vi ser deg vel i andre blader etter hvert også da, eller?

    22. margarites: Tusen takk..ja veldig sommerlig og fint der..men det blåste kraftig den dagen..så vi frøys en del , men hygget oss for det da :))
      Jeg liker å være med på bilder…men ikke i private sammenhenger…bare om jeg har antrekksbilder og slikt :))…du må nok bare “øve”litt mer..men har da sett fine bilder av deg :))
      Jeg synes det er gøy å være med på slikt..så håper formen bedrer seg fremover ..og en sjelden gang kan det prioriteres og heller hvile ekstra etterpå :)) God natt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg