Sånn er “ståa”…

Nå har det vært ganske stille fra meg noen dager, så nå må jeg innom så dere ikke glemmer meg..hehe….. Neida, har bare tatt det litt rolig med skriving på pc noen dager , for å ikke få fullstendig krampe i nakken (.. har lest mange innlegg da. .)..men nå blir det nok normal blogging igjen..og mange har vel ikke merka jeg ikke har vært så mye her heller..man liker jo bare å tro man har vært savnet…haha…

Uka har vært veldig rolig, men i går var jeg med på noe jeg synes var veldig gøy..så selv om jeg er ekstra sliten i dag ville jeg ikke vært det foruten…hva det er kan jeg fortelle om senere …men legger ved et bilde jeg tok fra en dag i vinden ……

#blogg #bygdøy #lilleherbern #norge #blomster

 

49 kommentarer
    1. Jo, jeg har merket at du har vært borte…. det har hendt at du har hoppet over en dag, men som regel går det ikke flere dager uten at det kommer et koselig lite “pip” fra Annebe. Jeg pleier alltid å titte innom når jeg ser du har skrevet noe. Du er flink til å variere, og innleggene er en fin blanding av ord og bilder i passe store doser. Nå har du skapt en liten nysgjerrighet hos meg i forhold til hva du var på for noe rart i går….. 😉

    2. Å savne deg er vel noe av det fineste man kan høre .
      Og det å vite at man betyr mye l andres liv ..
      Savnet deg jeg Anne , gode deg .
      Gleder meg til å høre om din utflukt 😊
      Ha en fin kveld videre .
      Klem er sendt 💚

    3. Ritamarita: Det var koselig sagt..takker så mye :)) ..skal ta det litt pent, jeg liker jo blogginga veldig godt..men man må tilpasse det til form og “vondter” for det skal være noe positivt :)) Takk og god klem til deg <3

    4. karidansen: Koselig at det merkes at jeg er fraværende..og jeg trives godt med å være litt mer tilstede enn disse dagene..ja et par dager i løpet av uka har jeg som regel en “fridag”men nå ble det litt mer..men jeg har vært innom å sett litt hos andre, men lot være å skrive for å “spare”nakken litt :))..hehe..skal fortelle, men kan gå litt tid….Takk for hyggelige ord :))

    5. Min matgale verden: Takk så koselig å høre det ..jeg liker jo så godt blogginga, men vitsen er at det skal være kos, ikke få vondt..så da får man “justere”litt innimellom :)) Takk, liker det jeg også Fin kveld til deg :)).

    6. wow for en utsikt du har. Har ikke fulgt deg så lenge så lurer jo på om denne utsikten er fra bolig eller hytta. Det er en av de beste utsiktene jeg har sett.

    7. Dette bildet er fra en restaurant jeg var på ..og der var det vakkert :)) Har veldig fin utsikt over bygda og elva fra huset vårt også..men ikke sååå idyllisk som dette da :)))..og hytte har vi ikke … Takk for hyggelig kommentar :))

    8. lisbeth lone: Det er sant Lisbeth :)) ..så koselige ord, takker så mye :)) Det kommer etterhvert..noen ganger “må”man bare tåle å bli litt sliten ..for man må ha noen opplevelser i livet også :)) Klem til snille deg og fin kveld videre <3

    9. Jeg har savnet deg <3 Jeg var på nippet i morges til å skrive melding til deg 😉 Men vil jo ikke mase. Regnet med at det gjør godt med en pause en gang i blant.
      Nydelig bilde...fikk en enorm sommerstemning 😀
      Ha en kjempefin kveld, og kos deg så godt det lar seg gjøre <3
      Klemmer til deg du vakre <3

    10. Eva: Ååå det var pent sagt :)) …det hadde ikke vært masete, men jeg også hadde nok tenkt slik ..greit å ha noen dager uten skriving på pc, blogging er jo så gøy..men vondtene i nakke og skuldre begrenser meg…så da var det greit med litt lenger “fri” :))..men jeg har lest innlegget ditt..om bråk i huset…og håper du og de som bor der nå får et hyggelig “naboskap”…Klem tilbake søte deg , og kos deg videre i kveld <3

    11. maiken: Takk , bra du la merke til det..hehe…:)) ..nei jeg pleier bare ha en dag ca to ganger i uka som jeg ikke har innlegg..om jeg har mye vondt pleier jeg heller ha korte innlegg..men nå var det greit med litt ekstra hvile :))
      Takk..dette er på ei lita øy rett utenfor Bygdøy i Oslo..og det var første gang jeg var der ..men forhåpentligvis ikke siste :)))

    12. Jepp, du var savnet! Alltid koselig når du kommer med et innlegg! Vakkert bilde. Tror vi alle har dager som vi ikke er så aktive her, det har i hvert fall jeg. Klemsiklem

    13. Jeg har også vært litt fraværende siste dagene, men slik er det jo bare i perioder. 🙂
      Kjempefin blomst! Jeg har klart å tørke in stemorsblomst…Sukk… Får håpe den kommer seg igjen.
      Ha en fortsatt flott uke <3

    14. Du har vært savnet 🙂
      Av og til trenger man å ta en pause fra bloggen. Den krever mye tid. Jeg har støtt noen dager helt uten, før abstinensen melder seg 😀
      Nattaklem

    15. natheless: Takk , koselig å høre ..jeg synes jo det er hyggelig å være “til stede “litt her :)) Ja , jeg synes det ble fint :)) ..ja man må jo ta seg noen “fridager”innimellom..men man blir liksom litt fort utav det..så greit å holde det litt jevnt i gang :)) Nattaklem <3

    16. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, man skal jo hygge seg med det..ikke ha det som et stressmoment .Tusen takk :)) ..så dumt, ja håper de kommer seg..jeg har nesten drukna et par av mine stemorsblomst spirer jeg..hehe..men er heldigvis noen som lever enda også :)) Fin uke videre du også :))

    17. frodith: Noen ganger “må”man bare..men hyggeligst å være her ganske jevnt :)) ..koselig å høre det da :)) Klem og god natt <3

    18. Fru Stussli: Takker så mye snille deg :)) ..det gjør man, jeg har egentlig nok av tid..er mer formen og “vondtene”som stopper meg . Men det er veldig hyggelig å blogge og ja man har stadig noe man har lyst til å lage innlegg om :)) Klem tilbake og sov godt :))

    19. Man må jo ta seg litt fri herfra 🙂 Det har jo jeg faktisk også gjort, og konsentrert meg om å få tak i vinnerne på konkurransen min og det gikk jo i boks til slutt. Litt godt å føle seg savnet også 😛 uten at jeg tror jeg er på det nivået. God bedring med nakken 🙂

    20. Hyggelig å ha deg tilbake 🙂
      Jeg merker selv at jeg er ganske sliten om dagen, så mine innlegg er veldig korte… Jeg venter fortsatt på energien som glimrer med sitt fravær…
      Nydelig bilde, forresten 🙂

    21. Herlig bilde. Det er iallefall herlig når man kommer tilbake at folk kommer innom en når man lager innlegg. Det burde være bevis på at man duger i seg selv 🙂 Det å ha noen lesere uten at man har laget innlegg er bevis på at noen er innom deg og ser etter deg..Også det en god følelse. Sikkert sunt å ikke være her hele tiden. Så lenge man har det bra 🙂 Håper du får en fin helg. Klem

    22. dedicat: Helt klart, selv om det er gøy må en kjenne etter at man holder på i passelig mengde..så det blir noe positivt :))
      Ja så at mange var så fornøyde med premien..og det forstår jeg godt :)) ..jeg var jo laaaangt i fra riktig anntall da :)) Takker for det og fin fredag videre til deg :))

    23. Den Blå Steinbukk: Så pent sagt..takk for det :)) ..ja greit å ha litt korte innlegg om en ikke orker så mye..tar en alt for lange pauser kommer en liksom litt utav det :))..håper energien kommer både til deg og meg :)) Takk for det..og fin fredag videre :))

    24. fjellgeitbundingen: Takk, liker det jeg også :)) ..det er sant..man ser at man ikke er helt likegyldig for andre og det er jo hyggelig :)) ..ja og jeg så flere var innom dagene jeg var fraværende …koselig det :)) Greit med pauser, men det gir meg også mye å holde på..men man må regulere det så det blir en positiv hobby :)) Takk ..riktig god helg og klem til deg også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg