“Ymse ” modelljobber jeg har hatt i åras løp..

Reklame (..er jo ikke det..men siden jeg bruker ordet må jeg vel merke innlegget for at det skal komme på forsiden av Blogg.no ) Nå er det lenge siden jeg har hatt et slikt “skryte- innlegg “, så regner med dere har savna det..hehe.. Dere som stadig er innom her vet jo at jeg har hatt en del “modell”jobber… noe jeg syns har vært/er skikkelig gøy..og det er nok fordi det syntes at jeg trives foran kamera at jeg har fått disse jobbene også…

Har også fått høre at jeg ser naturlig og vennlig ut …

Jeg var jo ikke med på noe slikt før jeg var godt voksen..tenkte i grunnen aldri på det… men så var det et “kurs”i Drammen der man kunne “lære “å gå motevisninger og være modell på bilder..jeg meldte meg på dette..og det ga mersmak.. og sånn var det igang..

Dette har jo bare vært som en morsom hobby for meg, ved siden av barnehagejobben.. Noen jobber har jeg tjente veldig bra på..noen bare litt..reklame er som regel bedre betalt enn jobber med mote i blader..

Var også en del statis i filmer en periode.. gøy, men veldig slitsomt med mye venting..men en fin erfaring å være med på slike innspillinger også..

Deler litt ymse bilder under her.. og skriver kort under..men husker ikke detaljer fra alt..

Et tidligere innlegg i denne sjangeren finner du om du trykker på linken her.._er_det_lov__vre_litt_stolt..

Husker ikke hvem dette var for..men handla vel om økonomi..så en bank kanskje..

 

Noen forsider har det blitt også..og Norsk Ukeblad er vel di jeg har hatt mest jobber for..

 

Er man med på reklame må man gå inn i “roller”,her som småbarnsmor..

Litt fra Norsk Ukeblad..

En stund skrev jeg opp det jeg var med på..men etterhvert blei det såpass mye at jeg slutta med det.. (litt dumt egentlig )

For Expert..Alltid hyggelig å få litt skryt også..

Litt fra KK (ca 5 år siden ) og diverse reklamejobber…

 

#modelljobber #norskukeblad

 

11 kommentarer
    1. Så morsomt å se 😀 Og litt rart å tenke på at jeg da har sett deg flere ganger i ukeblader før jeg ble kjent med deg her 🙂 Artig at du deler dette, for det ser så glamorøst ut, men kan tenke meg det er slitsomt. ☺

    2. Helt fantastisk flott jobba. Her var det mye jeg ikke har sett før. Skikkelig gøy – man tror man husker….men så går det i ball….bra du har notert litt da. Flott innlegg…skal titte mer på det. Men ble sent og snart leggetid her nå…Klem.

      1. Takker 🙂 Ja fant frem noen nye også..har litt å ta av..:) Fint å notere litt hva man er med på…men det har lett for å skli ut etter hvert..Nattaklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg