Vinterkledd med Norsk Ukeblad !

Siden snøen kom her i dag syns jeg det passa med et slikt innlegg igjen ! Helt klart tida for varmere klær fremover nå.. finne frem støvletter, luer og skjerf.. Håper vinteren blir sånn “passelig”kald..ikke sprengkulde..brrrr !

Bildene her er fra ulike jobber jeg har hatt for NU i åras løp..

Et av favoritt- bildene mine ser du i linken her _varm_med_ukebladkper det første bildet i innlegget..

Jeg har kjøpt meg et par nye støvletter til vinteren.. får ha dem på i et antrekksinnlegg senere..

Bilder av bilder i blader blir jo litt dårlige..men har bare noen få av orginalbildene…liker ikke å mase om å få dem siden det er/har vært betalte jobber..men har gjort det av og til..som di nederste i innlegget her..og to av di i den øverste “montasjen”..

 

Bildene under her er fra NU for bare to år siden.. Nå blir det nesten ikke laget nye “moteserier”i slike blader lenger.. er ikke så mye penger i bransjen som det var “før om åra”.. Litt kjedelig syns jeg for “norsklagde”moteserier er noe av det jeg liker best i blader.. Nå er det mest bilder av plagga med et bilde fra klesmerket ved siden av f.eks..

 

#norskukeblad #mote

16 kommentarer
    1. Så mange flotte bilder. Mase flotte farger her. Fint altså! Får rote litt rundt og sette sammen plagg på litt ny måte i år tenker jeg og så har jeg fått en hel pose med klær av en kollega <3 God natt…..

      1. takker så mye <3 Mange muligheter med klær man har "liggende"sjelden man virkelig trenger noe nytt.. Så flott å få litt også.. Ofte går man jo lei av egne ting..og for andre blir det som nytt 🙂 Takk og samme til deg <3

    2. Så gøy å ha noen av disse bildene, Anne!
      Du er en skikkelig fin og klassisk modell, altså. Skulle gjerne hatt noen cm av dine bein, he he😅🙏

      Ha en fortsatt fin uke😘

      1. Takker <3 Di beina var mitt største "problem"som barn og ungdom… syns det var såååå flaut om noen kommenterte dem.. Nå liker jeg dem ..hehe.. Klem <3

    3. Så masse herlige klær du har vært modell for 😀 Og det ser jo ut som du koser deg der du smiler så flott til fotografen. Men, du er jo en flott modell så 😀 Herlige bilder og gode varme klær – akkurat som nå – vi må kle oss varmere 🙂

      klem

      1. Takk enig i det 🙂 Takk.. trives foran kamera ja.. men bare på bilder der man kan “posere”..spille et slags skuespill..hehe..:)) Klem <3<3

    4. Du gjorde deg som forsidepike her også. Kjekt å se bilder fra modelloppdrag. Har ikke tenkt på at det blir mindre fokus på “norsklagde moteserier”, men er nok en endring ja. Jeg burde egentlig vært flinkere å støtte noen magasiner også.. Det var litt faktisk litt artig med fargene turkis, grå og svart sammen i antrekket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg