Ved elva..

Bildene her tok jeg for et par uker siden.. Dere som har fulgt meg en stund..vet jo at jeg bor i Mjøndalen rett ved brua/elva..og på andre siden ligger Krokstadelva der mannen vokste opp ! Og der jeg vanka mest i ungdommen..

Fint å bare kunne ta med kamera å rusle over brua for å ta bilder av alle svanene og endene som oftest holder til på “Krokstadsiden”av elva..men hender de tar seg en tur over elva også da.

Eller er det fint å ta bilder av elva og ulike strå og blomster på “Mjøndærs`siden”.. (..som jeg også har nevnt før sier vi som har vokst opp her Mjøndærn..og ikke Mjøndalen selv om jeg oftest skriver det )

Skriver kort under bildene..

Her ser dere gamle Mjøndær`s brua i bakgrunnen..

 

Kommet over elva og ser over mot Mjøndalen..

 

Ved “svaneplassen”..

 

Veldig mye rognebær i år..

 

Går tilbake mot Mjøndalen.. en spreking løper forbi.. (Bygget jeg bor i i bakgrunnen der)

 

Ser i retning Drammen og “nye”Mjøndærs`brua..

 

Rusler litt i retning Steiberg og Hokksund..

 

Og der satt en søt liten fugl..

 

#mjøndalen #krokstadelva #nedreeiker #drammenselva #buskerud

 

10 kommentarer
    1. NÅ….må jeg også ut. Sjøl om du tok bildene for noen dager siden. Dette inspirerte meg. Må ut en tur for fotografering. Fine bilder. fra deg, som alltid :). Rogn er spesielt fotogen, når den er full av bær. Du har nok rett idet at det er mye rogn i år, har bare ikke tenkt på det.

    2. Moro å se. Fint altså. Var i Drammen på torsdag jeg. Skulle til Kristiansand og det var ikke lett den dagen. Men skal skrive om det når jeg kommer hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg