Varierte og enkle lunsjretter..

I dag har mannen og jeg bare spist risengrynsgrøt til lunsj..det er ikke så vanlig på en fredag.. Mannen har siste feriedag i dag. HER kan du se jeg gleda meg til ferie med ham..ukene går jammen fort ..og til mandag er det hverdagen igjen..

Lusjene under her har jeg spist i løpet av siste året ca.. Går som oftest i yougurt og bær..eller et knekkebrød..

Så drysser bare ut noen tips til inspirasjon..man bruker jo bare det man har og liker best selv..

Håper å kunne pynte med selvplukka blåbær snart..

 

Salat med ei god olje smaker alltid..

 

Litt mer som et mellommåltid det her..

 

Havregrøt har vi ofte når mannen er hjemme..og da lager han den..men her er det jeg som har pynta altså..hehe..

 

Danderer man det slik blir det jo litt som en dessert..eller kanskje i stedet for ei kake..

 

Blir ofte så enkelt også..oftest det i grunnen.. #lunsj #matprat

6 kommentarer

Siste innlegg