Vårgult ! (Antrekk 50+)

I dag hadde jeg tenkt å sitte på verandaen i shorts å sole beina litt.. Men det var for sur vind og litt for mye skyer..så da fant jeg ut at jeg kunne lage et litt vårlig antrekksinnlegg i steden.

Dette er klær som  bl.a er kjøpte på Step In forrige sommer men funker jo like bra i år det her syns jeg.. Den gule langerma genseren og skoa er fra andre butikker..men husker ikke hvor det er kjøpt.

Deilig når man kan kle seg i lysere og lettere plagg..

Et hårbånd er jo kjekt om man ikke orker å fikse håret..også blir antrekket litt “gøyalt”også.. Hatten blir det nok mest til at jeg bruker på stranda..

Bildene blir ikke helt skarpe sånn med bare “luft”i bakgrunnen..men greit nok..

 

Må jo posere litt ..det er jo halve moroa..

 

Klar for vår og sommer med det her.. #antrekk #mote

 

 

14 kommentarer
    1. Kult med hatt 🙂 Jeg har et par hatter, men bruker de mest hjemme på terrassen 🙂
      Fint med vårlige farger nå, og jeg fikk rett og slett sommerfølelse når jeg så på bildene…barføtt og greier 😀
      Fine kvelden til deg ♥ Klem ♥

      1. Ja det er litt “gøyalt”..men blir mest på starnda eller noe sånt.. 🙂 Takk..ja delig med litt lettere og lysere klær nå 🙂 Stor klem til deg også <3

    2. Hårbånd er flott! Skulle kanskje vært på hårbånd-shopping, for nå har jeg veldig korona-sveis…. altfor mye hår som er på ville veier! Flott antrekk du viser – sommer! 🙂

    3. Fint antrekk og gul kledde deg! Gul er en nydelig farge💛 Skulle vært flinkere å brukt mer av den fargen😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg