Ute i sola en tur….

Idag var det jo så fint vær her, så jeg kjørte ned til Drammen og opp i Bragernesåsen..og gikk ei lita runde der. Ble bortimot 3000 skritt, så ikke den lengste gåturen…men jeg satt å koste meg i sola og så utover Drammen..med niste og kaffe.. Sist jeg var på denne plassen var sammen med mannen og yngstesønn . Det kan du se HER..

Skulle se etter Blåveis også, men visste at jeg kanskje ikke fant det her..men på veien hjem kjørte jeg oppom Bjørkedokk i Krokstadelva der jeg vet Blåveisen kommer tidlig..og der fant jeg noen..men di kommer i neste innlegg..

Ikke mye som er bedre enn sol og blå himmel..

 

Og selv om jeg var på skogtur var jeg nær byen.. #drammen #bragernesåsen

14 kommentarer
    1. Fantastiske flotte bilder. Skog og natur og by på en gang. Virkelig fint altså. Komme seg litt opp i høyden er alltid så fint 🙂

    2. Så nydelig. Man trenger ikke gå så langt for å kose seg. Litt mat, fin natur, og blå himmel. Da er livet slett ikke verst. Ser at du koste deg, det er bra! God klem <3

    3. Så herlig, jeg fikk skikkelig vårfølelse av å se bildene her. Inspirasjon også. Jeg gikk selv tur i går, og kjekt å konstatere at vårblomstene har begynt å blomstre ♥
      I dag regner og blåser det, og er skikkelig grått. Så ikke noe tur i dag.
      Nyt dagen videre ♥ Klem ♥

      1. Takk ja i går var det en fin dag..og deilig å kose seg ute i sola :)) Våren er ei fin tid..bare det ikke blir for mye regn..litt må vi ha da 🙂 Klem og fin dag videre du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg