Urbane bloggere

Møtte jo Frodith i Oslo i går  garsdagen-med-frodith  Ikke sånn “fly i butikker”tur.. Bare sitte å prate og ta en kaffe.. helt perfekt spør du meg ! Men før jeg dro hjemover gikk vi noen hundre meter nedover Frognerveien og satte oss på Kaffebrenneriet der..

Da fikk jeg liksom en liten dose av det urbane Oslo før jeg dro hjem også..

Var ofte i oslo før jeg blei syk, par ganger i mnd ..minst..

For noen år siden var det bloggtreff med flere bloggere i Oslo det kan du lese om her bloggtreffmed_en_smak_av_india_

Kos med kald grøt..Ikke noe jeg har spist mye av, men Frodith har det som en favoritt (har jeg sett på bloggen flere ganger )

 

Tok ikke så mange bilder her..men noen med litt “urbant preg ” #kaffebrenneriet

#urban #oslo #frogner #blogg

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg