Tror jeg har mista selvtilliten i dag

Som jeg har skrevet om før har jeg bestandig hatt et ganske godt selvbilde. Av og til kan jeg snakke meg selv litt ned, som i dette innlegget her https://annebe.blogg.no/1396966188_om__snakke_seg_ned_.html… men det er ikke fordi jeg ikke har trua på meg selv, mer for at jeg har god selvinnsikt..hehe..

Selvtillit er jo noe som kommer og går , kommer jo mye ann på hva det gjelder , dagsform …osv..men som regel er den.. om ikke alltid helt på topp.. så bra nok til mitt bruk.

Jeg har jo lagt ut drøssevis av innlegg av alt mulig rart, ..men i dag føles alt jeg tenker å blogge om så “uviktig”.. som om jeg pleier å bry meg om det.

Det går nok fort over..

Ha en fin lørdag videre !

#selvtillit #selvbilde

16 kommentarer
    1. Jeg har det litt sånn om dagen jeg også. Føles som mye er uinteressant. Ikke at andre har noe MER interessant, men jeg bare kjenner jeg GIDDER ikke liksom 😀 Men det kan jo svinge litt. Jeg er lei mye forskjellig om dagen, så det henger nok litt sammen 😮

      1. Er jo ikke så mange “kjente”som blogger som det var før..Og klart man i perioder er litt “lei”både av det ene og det andre… Men stort sett en fin hobby å blogge 🙂

    2. Men det kan være veldig fint å lese “uviktige” innlegg også. Og innlegga dine pleier jo være koselig, lettlest og fine bilder. Selvinnsikt er veldig bra da, sålenge man ikke er for streng med seg sełv. Og bra du har godt selvbilde selv om selvtilitten kan svinge. Det er vel helt normalt. 🙂 Klem

      1. Er enig i det jeg..bare i dag det liksom føltes så “feil”det jeg hadde tenkt å skrive om..hehe.. 🙂 Man er som regel strengere med seg selv enn med andre…Takk for hyggelige ord 🙂 Klem <3

    3. Nei det er bare sånn det er… Har vært i et par dumper sjøl. Har begynt på en del blogginnlegg, som aldri ble noe av 🙂 Syns i alle fall det alltid er koselig å stikke innom deg. Så peis på,, som vi sier.. så er du på banen igjen 😀 Ha en flott søndag 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg