Tjener ikke ei krone..men kunne gjort det “stort”..

Sa jeg ydmykt..hehe.. Som jeg har skrevet om før tjener jeg ikke noe på å blogge og det ønsker jeg ikke heller ! For meg handler det jo om å ha et sted å kunne være litt med “på livet” og et sted der jeg kan være litt kreativ etter jeg ble syk..

Hadde jeg tjent på det hadde det straks blitt et press om å “levere”.. og da måtte jeg skrevet mer om ting som selger og kanskje ikke er helt meg !

Jeg blogger mer etter innfallsmetoden..hva jeg får lyst til å skrive om og dele bilder av, der og da..

Gjort det stort var på fleip da..men at jeg kunne tjent noen kroner det er jeg ganske sikker på…Men enn så lenge.. trenger jeg en  hobby mer enn jeg trenger penger !

Syns jeg så litt “forretningsaktig”ut med veska her..hehe.. #blogg #blogging

18 kommentarer
    1. Ja du kunne gjort det stort, det har jeg kommentert flere ganger. Men jeg må bare si at jeg er mektig imponert over dine valg og prioriteringer. 😊 Hadde bare mange av de fremadstormende unge bloggere lært litt av deg. Tusen takk for den fokus og vinkling du har på dine innlegg 😊

      1. Takk ja du har jo nevnt det noen ganger 🙂 Så hyggelige ord og jeg er heldig som har blitt kjent med deg gjennom bloggen og til og med har møtt helt på ekte :))

    2. Synes du HAR gjort det stort jeg, selv om du ikke tjener penger på bloggen 🙂 Det er jo en blogg som ligger høyt på listen i alle fall <3 klemmer

    3. Du er helt klart en blogger som kunne vokse. Men det krever nok mye energi. Og kanskje et par bh-løse bilder og sånn…hehe…Hobby er det beste i lengden kanskje…:)

      1. Takker ..tenker “alle”som gikk inn for det har den muligheten.. men krever alt for mye syns jeg..nå er det en positiv ting og det er jo liksom vitsen .. :))

    4. Stort og stort 🙂 Jeg hadde kr 300,- forrige måned. Så siden du har flere visninger enn meg, hadde du kanskje fått 400,- du da 🙂 og så skal man skatte av det, hihi. Nei ikke rik. Kos deg du 🙂

      1. Som jeg sa det var en fleip..hehe.. Skulle man ønske å tjent på det måtte man jobba seg oppover liste da.. tror ikke det er umulig om man går skikkelig inn for det…men ikke noe for meg pr.nå:)) Takker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg