Til “Spare-land”for å kjøpe “Crocs”

Tidligere i dag sykla jeg over til “Spare-land” som det het før. Nå heter det Buskerud Storsenter..men jeg bruker ofte det gamle navnet jeg.. Bare to min å sykle dit fra oss..men veldig sjelden jeg er der for tida..

Men jeg hadde bestemt meg for å kjøpe “Crocs” ..av alle ting..hehe.. Kjekt når vi skal bade og det er vondt å gå uti på skarpe steiner..

Var ikke mange farger å velge i, bare svart og mørkeblått.. Ville jo ha noe sommerlig og fant til slutt disse lilla ..laaaangt nedi ei kasse..

Så nå er jeg den STOLTE eier av et par “Crocs”..

En liten posering før jeg går inn i butikken..

 

Forresten vakkert ved elva nå..

 

Og under her ser dere di “flotte”nye “Crocsa”..hehe.. og hva man kan drive med når man har masser av tid..nemlig ta bilder av det man har kjøpt..

På sykkelen..

 

På en krakk..

 

I gresset..

 

Å der var det en redningsbøye gitt… #sko #buskerudstorsenter

 

 

10 kommentarer
    1. Se der ja 😀 der var det Crocs både høyt og lavt 😀 Et skotøy jeg aldri har eid 🙂 Mener å huske “SpareLand” fra mange herrens år siden. Min fader som bodde i Asker kjøpte maling&belegg og sånt som ble sendt nordover ,, hmmm.. men jeg kan ta feil….

      1. Ja noen bilder av de nye “vidundera”måtte det jo bli..hehe.. Har hatt et par en gang for leeeenge siden også 🙂 Det kan nok stemme var en egen maleavdeling i butikken der før, som var populær..tror ikke det er det nå..men litt usikker..det får jeg sjekke ut..

    2. Hehe….får ikke håpe Crocs ser dette innlegget, da dine Crocs er kopier 😉 Men akkurat like gode uansett.
      Jeg har selv mange par Crocs. Det var disse skoene som reddet bena mine fra konstante betennelser i hælene for noen år siden. De er så myke å gå på, og man får så god demping. Jeg har til og med kjøpt Crocs som ingen tror er Crocs. De ser ut som fine sandaler, som man faktisk kan bruke til kjole og pent også 🙂
      Jeg har aldri forsøkt dem til bading, men det er nok ganske glimrende vil jeg tro, så det var et lurt valg. Og fin farge også ♥ Og de passer jo inn over alt ser det ut til, hihi 😀
      Klem ♥

      1. Oj ..kaller alle slike for Crocs jeg..hehe..skal lage “gåsøyne” på det.. 🙂 Jeg har bare hatt et par lignende for mange år siden..men fant ut at jeg ville ha til badeturer, men kan sikkert bruke dem ellers også….håper bare sommeren kommer for fullt :)) Ikke sant..fine i ulike “settinger”.. Takker… Klem <3<3

    3. Kule sko og bilder ble det, hadde originale jeg da (hehe) for 100 år soden. Min var blå. Og jeg hadde masse pynt på dem. Tror jeg kjøpte dem sommeren 2006. Vinteren var jeg på Lanzarote med min bror og hans kone og barn og vår mamma. Min svigerinne hadde slike da…Og jeg ble helt forelsket i disse. Så jeg hev meg rundt og fikk handlet mine den sommeren.

    4. Crocs er kjekt å ha det, om man skal bade eller bare skal ut med søppel. Jeg har et par rosa som jeg har arvet, og som er kjekt å slenge på npr man skal ut 😉 Så fint og sommerlige bilder langs elva
      🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg