Tida for blomster

Inne har jeg/vi jo blomster året rundt..og en favoritt er tulipaner.. varer ikke så lenge, men er litt ujålete på en måte..og det liker jeg godt !

Snart dukker blomstene opp ute også, grønne spirer på trær har jeg sett allerede.. og jeg ser folk har lagt ut bilder av Krokus og lignende, men det er nok andre steder enn her jeg bor..( bruker stort sett JEG her på bloggen..er liksom mitt ego-prosjekt )

I fjor fant jeg blåveisen i mars, så satser på det i år også…

Mitt siste innlegg finner du i linken her.. ei-bukse-flere-antrekk

Litt overtenning..men blomster blir man jo stort sett glad av… (men det hjelper ikke for alt… dessverre )

 

Bildet her tok jeg for et par uker siden… elsker å se vårtegn..

 

#blogg #mjøndalen #blogg #tulipaner #vårtegn

10 kommentarer

Siste innlegg