Tenker på dem hver dag !

Nå er det lenge siden jeg har hatt et innlegg om mamma og pappa ! Ikke fordi di er glemt mer fordi det nye blogg.no føles litt mindre personlig enn den gamle “bloggeblokka”..

Pappa ble bare 70år og døde i 2006 , mamma ble 75år og døde i 2016. Frem til di siste par åra da di var syke var di aktive og engasjerte folk ! Skrev litt om familien di første åra jeg blogga HER bl.a..

Jeg tenker ikke bare på dem hver dag men hver våkne time tror jeg . Noen ganger er savnet som en klump i magen , men mest tenker jeg på fine minner om dem !

Skal nok lage et nytt innlegg der jeg forteller litt mer om dem senere. Men nå hadde jeg bare lyst til å dele dette koselige bilde av dem..

Di dro på mange utenlandsturer etter at vi jentene ble voksne. Da vi var barn var det ferier i Norge som gjaldt !

#kjærlighet #familie

22 kommentarer

Siste innlegg