Teddybjørn-jakker !

Heter vel kanskje ikke det.. men sånne bløte kosejakker med en type “teddystoff”er veldig behagelige å ha på.. Den på det øverste bildet her kjøpte jeg på Step In i forrige uke.. var satt ned fra 499 kr til 299 kr  så da “måtte” jeg kjøpe den selv om jeg strengt tatt ikke trang den..

Ekstra deilig med krage man kan dra helt opp nå som det er kalde dager…

 

Litt skogens farger..liksom..

 

Jakka under her kjøpte jeg på Monki i høst..hadde ikke noe bilde der jeg hadde den “skikkelig”på.. det får komme senere..kanskje !

#stepin #monki

6 kommentarer
    1. Deilige jakker. Jeg kjøpte makan på Monki i høst da jeg var i Oslo! Veldig glad i den. Varm og deilig i halsen. Vet du noe om hvordan de vaskes? Har ikke prøvd det enda jeg.

      1. Fine ja 🙂 Ikke vaska enda.. men tar dem nok på vranga og setter på et ullrogram tenker jeg… men drøyer til di “må”vaskes.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg