Svaner og Instagram

Bildene av svanene her tok jeg i forrige uke.. rett over elva for her jeg bor.. Di var litt rolige så ikke så spennende bilder..men sola glitra jo fint i vannet..

Om du ikke følger meg på Instagram.. heter jeg annebe.blogg der.. Jeg følger tilbake så sant du ikke har en konto med stygge ytringer..eller at den er lukket..må se hva jeg “får”før jeg følger noen..om jeg ikke kjenner dem godt da..

Ellers syns jeg det er litt kjedelig å følge folk som “aldri”deler bilder.. da tenker jeg at Instagram blir litt meningsløst.. det er vel først og fremst en bildedelingstjeneste.. Man har jo selvsagt lov til å ha en konto for å se andres bilder..Men går det et år eller mer uten bilder velger jeg å slutte å følge.. Så får jeg heller sjekke om folk blir aktive der og begynne å følge dem igjen..

Skulle du få lyst på noe enkelt og godt å spise på en kald dag som denne, kan du ta en titt inn HER..

 

Tørst..

 

Dette bildet har jeg delt på Instagram..

 

Dette er vel unge svaner…tror jeg..

 

#drammenselva #blogg

8 kommentarer
    1. Nydelige bilder. Ja, du har et poeng der. Jeg elsker bilder, men blir ikke helt fortrolig med IG for mange sleskete folk. Fort du legger ut noe så kommer det melding, æsj..(fra menn du ikke kjenner)..

      1. Tusen takk 🙂 Fint å dele på IG ..Men tikker inn med meldinger på innboks fra utenlandske” offiserer og leger”hehe..overser dem bare.. Og han NOrske som sendte nakenbilde den gangen ..han har jeg blokkert.. ellers hyggelige folk.. svarer aldri andre enn di jeg kjenner på innboks 🙂

    2. Koselig med Insta også, men man må være litt aktiv for at jeg skal følge med også. Du legger ut mye koselig og jeg følger meg. Klemsiklem til deg og vakre svanebilder 🙂

      1. Fint sted å dele bilder.. 🙂 Ja gøy med folk som deler litt..og dine bilder er alltid så kreative og vakre 🙂 Klem <3 Takker for det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg