Stygg hals, pene hender.. (rynker og sånt )

Jeg har jo skrevet litt før også om det å være fornøyd eller misfornøyd med eget utseende ! HER b.la er et tidligere innlegg !  Sånn helhetlig sett er jeg fornøyd jeg, men som di fleste andre har jeg noe jeg ikke liker like godt ved meg selv..men jeg lever godt med det altså !

Tenker at det er ok i disse utseendefikserte tider å “normalisere” små eller større “skavanker”..og heller fokusere mer på det man ER fornøyd med ! (selv om jeg nevner begge dela på bloggen innimellom)

(Bildene her ble tatt “av” butikken Step In..innlegget med klær derfra kan du se HER..)

Skriver litt om hva jeg er fornøyd med og ikke under bildet her..

Som dere ser har jeg fått sånn typisk hals for “gamle”damer…men om jeg hadde sett sur ut i tillegg hadde det blitt myyyye verre..hehe..

Fornøyd med : Lange ben (men det var et kompleks i barndommen), øynene, øynebryn , smilet, høye kinnben, slanke hender og føtter..

Ikke sååå fornøyd med : “Flesk” rundt magen”, lut holdning,  tynt hår, mørk under øya, kort hals, stadig mer rynker og hengekjaker..

 

Noen alders-flekker men ellers “elegante” og pene hender..ikke sant ? Du MÅ si ja.. #utseende #alder

 

16 kommentarer
    1. Liker sånne innlegg, og har vurdert åskrive ett selv. Og ja, det er bra å fukusere på det man ER fornøyd med. Men selv har jeg veldig mange komplekser, som egentlig er litt dumt å fokusere mye på. Du har fine hender 😉 Og jeg må innrømme jeg selv er veldig førnøyd med mine også.:-)

      1. (Kan legge til at det jeg synest er aller penest på deg (av veldig mange pene ting man kan si) er utstrålingen din. Du har en veldig varm og nydelig utstråling, og så fint smil og fine øyne når du smiler.:-)) Ønsker deg en god helg!

      2. Ja viktig med noen tanker om sånt i tider med mye unaturlig og “perfekt”..:) Man har lett for å henge seg opp i det man ikke liker ved seg selv..man får øve seg på å heller se det fine..og du ser jo helt nydelig ut da :))

    2. VELDIG fine hender altså 🙂 Og den halsen kan jeg ikke skjønne er noe å snakke om ennå? 🙂 Du har verdens fineste smil, og det er ikke tull en gang. KJenner INGEN som kan smile sånn. Og har funnet ut at det å smile hjelper på de kjakene ja, du ga meg tips der en gang og det følger jeg. LØFTER seg med et smil 😀 Klemmer <3

    3. Det er slike ting som hører med når man blir eldre, så du er veldig bra du. Neppe perfekt men det er heller ikke jeg. Det er mye som skjer i løpet av noen år så det er normalt. Ha en fin dag.

      1. Ja alderstegn kommer enten man vil eller ikke.. Tusen takk 🙂 Vi har jo alle noe vi liker ved oss selv ..og noe ikke !Kos deg med dagen videre du også 🙂

    4. Ja! 😀

      Du er så vakker, at jeg ikke ser noen feil med hals etc. Og flesk rundt magen??? Hva i all verden har jeg da tro 😀
      God søndag! Klem <3

      1. Tusen takk…:) Jeg er fornøyd jeg..men som andre har jeg noe jeg liker og noe jeg ikke liker så godt ved meg selv..men plages ikke av det :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg