Stille på Huk i dag.. (og hvorfor så mange innlegg fra en tur)

Om du lurer på hvorfor jeg lager tre innlegg fra en tur (tror ikke mange lurer på det altså.. ) Men OM du lurer, så er det fordi jeg liker å ta bilder og liker å lage innlegg.. Og 15-20 bilder i ett innlegg syns i alle fall jeg kan være i overkant..

Hadde jeg laget innlegg og blogget for å vise andre hvor jeg har vært og hva jeg har spist..så hadde et innlegg holdt..men det er liksom ikke poenget mitt.. (..og det er jo ikke akkurat Hawaii og bobler det går i her på bloggen min…så tror ikke jeg imponerer så mye heller..hehe..)

Men altså..da vi sammen med yngste sønn var en tur på Bygdøy i dag og kjørte bortom Huk der gutta bada.. Var det ikke overfylte strender akkurat..slik det er kjent for å være der..

 

Vindstille var det IKKE..

 

I blåsten..

 

Men ellers veeeeldig rolig..

 

Gutta syns vannet var bra ..

 

Sønnen prøver å rekke båten..hehe..

 

 

Noen folk kom og gikk da.. #huk #bygdøy

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Herlig tur, du kan sikkert lage 10 innlegg fra en tur du, for du og kamera vettu. Har sett deg i sving jeg. Bare helt rå – dette kan du og dette liker du å gjøre.

    2. Veldig kjekt at du deler mange bilder. Men jeg synest det er bra at man ikke har 30 i ett innlegg. Fine, stemningsfulle bilder. Måtte flire litt av sønnen som skulle rekke båten, for såg nesten sånn ut, hehe. Ett koselig bilde av deg, og såg friskt og fint ut med vind og sjø

      1. Takker og bukker 😊 Det blir slitsomt å skrolle seg nedover da..hehe.. Ja det bildet ble litt artig..og han skulle bare løpe ned å hente noe ved vannkanten..så det var tilfeldig også.. Tusen takk 💗

    3. Det er bare å dele opp sånn som du selv liker 🙂 Det mangler ikke på fine bilde å dele i hvert fall ^^ Og så deilig med lite folk på stranda! Er ikke så glad i bade egentlig, særlig ikke hvis det kryr av folk rundt meg, men det her så ypperlig ut <3

    4. Bygdøy, beste vestkant sies det – sikkert langt mellom hver 2cv der. En stund siden sist jeg var der men det er mange muligheter der. Skal litt bort i helgen og det skal smake med litt smak av luksus. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg