Sporty? Jeg.. ?

Jeg får av og til kommentarer på at jeg ser sporty ut..og det er jo hyggelig ! Lat har jeg aldri vært..men etter jeg ble syk føler jeg meg ikke mye sporty i betydningen trene.. Men jeg liker å være ute i frisk luft..

Før gikk jeg veldig mye tur og trena på treningssenter, svømte og drev med riding (bare på hobbybasis).. Nå blir det stort sett en tur i nærmiljøet med kameraet “på slep”.. Går kanskje 2000 skritt tilsammen på en dag..sånn i gjennomsnitt..men når jeg blir oppslukt av å ta bilder går tida fort..og jeg får vært en stund ute..

Her er det bilder fra ei øy på Loesmoen ..ca 6-7 min å kjøre fra her jeg bor..i retning Hokksund. Veldig lenge siden jeg hadde vært der, men så nevnte søstra mi stedet her om dagen..så da fikk jeg lyst til å ta en tur..det her var på fredag..

 

Skriver kort under bildene..

Kan anbefale tights og pannebånd for å få en sporty “look”..hehe..

 

Øya ligger fint til midt i Drammenselva…

 

Fortsatt mye Hvitveis her hos oss.. og se på den fine Linerla da..

 

Rydder ikke skog..bare tar en selfie..finnes alltid en stubbe eller en krakk å sette kameraet på…GUDSKJELOV for det.. #lol

 

#loesmoen #utno

18 kommentarer

Siste innlegg