Son spa..premie med ekstra luksus !

Som jeg fortalte for en stund tilbake..vant jeg overnatting for to på Son spa ! Vi var der ei natt i sommer, og i den forbindelse tok jeg et bilde og la det ut på Instagram med #sonspasommer, og så vant jeg altså.. HER kan du se bildet mitt..

Premien kunne brukes innen et år.. Da vi så det var meldt flott vær i helga som var ..forhørte jeg meg om det passa nå fra fredag til lørdag..og det gjorde det !

Vi visste at det i premien var “billett” til Magic circle som er Vipp-avdelingen til bassengområdet… sååå behagelig med vann, badstuer , rolig musikk og produkter for kroppen..

Men vi ble ekstra overraska da vi trodde det var et vanlig hotellrom ..også var det den flotte suite`n..med god plass, veranda og flott utsikt..

Vi koste oss..

Tok ikke så mange bilder denne gangen..men her ser dere litt av suiten..og omgivelsene..

 

Ligger utrolig fint til ved sjøen..

 

#son #sonspa

 

 

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg