Skal du se på Farmen ?

I kveld begynner en ny sesong Farme kjendis.. Jeg pleier alltid å følge med på Framen så skal se denne gangen også.. Jeg er ikke sånn at jeg engasjerer meg så veeeeldig og sjelden jeg har en favoritt.. Men noen fremstår selvsagt mer sympatiske enn andre..

Bildet er lasta ned fra nettet..men regner med det er greit, siden det er et offentlig bilde.. Kjenner faren til henne ved hesten Anniken Jørgensen.. mannen var kamerat med faren hennes i ungdommen… så får kanskje heie litt ekstra på henne…. #farmen #tv

 

13 kommentarer
    1. Nei Farmen ser jeg ikke på, jeg klarer ikke program hvor folk gjør mye dumt eller ødelegger for hverandre. Da blir jeg bare irritert. Nei skal jeg se på tv så skal jeg kose meg. Men jeg så på bildet og tenkte kjendis og kjendis fru blom… Helt klart mange som koser seg med å se på slikt, så det fenger da noen. Ellers hadde de vel ikke hatt sesong etter sesong…

      1. Liker ikke så mye intriger.. men er ikke så engasjert så jeg “henger meg ikke opp i det “.. Blir jo oppbrukt etter hvert alle kjendisene er jo så mange program.. så da må di vel fylle opp med det som finnes..hehe.. Best å se på noe man liker holder med deg i det <3

    2. Hei på deg!

      Tja jeg kommer vel til å “gløse” litt av og til men ikke at jeg kommer til å følge med hele tiden… 😀

      Lag deg en fin kveld, annebe <3

    3. Neppe men jeg har TV men ingen kanaler på det så her går det i nett-tv. Farmen gjør en haug folk til småkjendiser i noen uker. I hver sesong bryter noen regler og drar over til naboer og fester. Og både øl og andre ting blir smuget inn. Noe som er søt musikk for Se og hør, intriger er det nok av. Man kan sloss om dagen og på TV men ha sex om natta. Farmen er opptar folk på mange måter. Men om 10 år er vel sesongens utgave av Farmen glemt. Så det er bare og gi gass med skandaler festing og romanser. Ha en fin dag.

      1. Mye en kan se på nett-tv.. Jeg liker farmen, men ikke alle intrigene..men det er noek det som selger ja… 71 grader nord liker jeg også.. og der er det stort sett ikke så mye “bråk”.. Kos deg i vinterværet 🙂

    4. Jeg såg endel på farmen før, men har ikke hatt tv2 de siste åra. Har vurdert sumo.. Jeg hadde nok heiet litt ekstra på de yngste damene, Anniken og Ida.

      1. Jeg syns det er mange fine/artige folk med.. Liker godt Øde Nerdrum..han er “spessiell” på en fin måte… Ellers er det jo noen konflikter rundt førstekjempevalget.. ellers virker det som en gjeng som trives sammen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg