Siden sist.. September og eplekake..

Sist jeg lagde et blogginnlegg var jo 1. sept.. Det har ikke skjedd så mye her siden da.. Men i dag har jeg vært til en sjekk hos gynekologen.. skrev jo et innlegg om hvor “koselig” det er der i dette innlegget.. https://annebe.blogg.no/1441822320_et_hyggelig_besk_hos_.html

Så bakte jeg ei eplekake i forrige uke.. Oppskrifta jeg brukte finner du i dette innlegget HER..

 

Ellers tok jeg noen antrekksbilder for noen dager siden..legger ut noen bilder av det senere tenker jeg..

Været er ganske fint her om dagen..og det begynner så vidt å ligne på høst !

Bak blomstene ser dere speilinger av finværet..

 

Hadde ingen veldig fine bilder av kaka..men som dere ser ei ganske vanlig eplekake..

 

Suger inn siste rest av sommer..

 

#baking #matprat

10 kommentarer
    1. Så lekre blomster i finværet! Og eplekake er jo absolutt aldri feil! Tror jeg må bake litt mer etterhvert jeg – så får jeg heller be noen slik at kaka får bein å gå på….. hihi… god klem <3

      1. Takk fine di ja 🙂 Må liksom ha eplekake en gang i løpet av høsten.. men vil helst ikke ha for mye bakst “liggende”jeg heller..hehe..men av og til må man jo ha litt ekstra 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg