Siden det snart er jul ..(Antrekk 50 +)

Dere som følger meg på FB eller Instagram har nok sett et par av disse bildene før … Kjøpte genseren og frynseøredobber på Step In i Hokksund .

Elsker grønnfargene !

Her følger et lite utvalg av bildene jeg tok med selvutløser mens folk gikk forbi.. blir ikke mer moro osv..

 

Lett blanding av kos og selskap kan jo være fint i disse juletider ! Vi skal ikke i noen selskap bortsett fra at gutta kommer hit på julaften (og kanskje noen flere av dagene )..så da syns jeg det var greit å pynte meg litt ekstra da jeg skulle i butikken her om dagen..

Gjorde det egentlig mest for å ta bilder til bloggen da..hehe..

Skikkelig nærbilde , greit å få med rynkene også..

 

Planen var å ta av ørepynten etter jeg hadde tatt bildene, men jeg beholdt dem på og faktisk føltes det helt greit. Kanskje jeg skulle begynne å “dra på litt ” sånn til hverdags litt oftere ..

#mote #stepinhokksund

 

20 kommentarer

Siste innlegg