Siden det går mot påske.. (Antrekk 50+)

Jeg har ikke mange klær i gult, men kjøpte det her da jeg var på Step In sist ! HER er siste innlegget derfra.. Får jo vår og påskefølelsen av disse fargene syns jeg..

Hvit jakke er ikke så praktisk men passer til mye, så kan være kjekt å ha en slik enkel og sporty en..

Skriver kort under bildene…

Nå har jeg to slike hårbånd og to hårbøyler, gjør antrekket litt mer gøyalt syns jeg..men jeg bruker det mest på verandaen..hehe.. I ferien skal di nok brukes litt mer..blir liksom litt for pynta når jeg stikker ned i butikken her i nabolaget.

 

Meg som har det litt gøy med selvutløseren..

 

Skoa kjøpte jeg i sommer som var..og di passer jo godt til buksa.. #blogg #antrekk

 

 

 

16 kommentarer
    1. Her ble det rett og slett sommerfølelse 😀 ♥ Gleder meg til den årstiden 🙂
      Gult er pent, men jeg kler meg ikke i det selv. Og om sommeren tiltrekker fargen veps og sånt som jeg ikke liker, så da er den fargen ikke noe for meg. Men frisk og fin er den 🙂
      Det var jo kjempefin hårpynt. Synes det er helt ok å ha på seg selv om man “bare” skal i butikken en tur 🙂
      Klem ♥

      1. Ja litt sommerlig det her 🙂 Bruker ikke mye gult..men syns det er fint.. Huff veps vil vi ikke ha for nært..hehe.. Takker 🙂 Klem <3

    2. Så fint antrekk og fine bilder. Jeg er veldig glad i gult:-) Du kledde klærne utrolig godt. Og gult er jo veldig fint og “god stemning”i påsken:-) Herlige sko, og å ha på det hårband var stilig til klærne. Kjekt å ha det litt artig med selvutløser.:-) Og aå var det fine bilder av hvitveis og pusekatter i forje innlegg:-)

      1. Tusen takk 🙂 Likte godt denne gulfargen..finner sine nyanser man “kler” i di fleste farger :)) Ikke sant..moro å posere litt for seg selv..hehe.. Takker <3

    3. Det var orntlig stilig, Anne! Fina! Har ikke hatt så mye gult, men kjøpte meg faktisk en gul topp sist jeg var på shopping….. koselig med litt farger! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg