Ser du på Bloggerne på tv ?

Jeg liker slike litt lette norske program , så jeg pleier å få det med meg.. også kjenner jeg til et par av di som er med ! Jeg er jo ikke på alderen til disse som er med, så det er ikke så relatert til min “bloggeverden”..

Men disse “voksenbloggerne”på bildet her… er helt i “min gate”..og hyggelige både på blogg og i virkeligheten..

Mer fra bloggtreffet i Oslo kan du se HER..eller HER..

En som er så tøff og bli med sammen med alle damene er Dedicate , de andre er Frodith , Solliv , Utifriluft, Karidansen og Evaswindow..

#blogg #blogging

 

 

 

 

38 kommentarer
    1. Så herlig….var så gøy å møte dere alle ❤️Lever på det enda. Selv om det var litt for varmt den dagen, puh…Ser så lite på TV, greier lissom ikke konsentrere meg der.

    2. Nå måtte jeg smile, 😀 Tusen takk, og takk det samme 😀 Kanskje det skulle bli muligheter neste gang til å snakke litt mer med hverandre 🙂

    3. Koselig bilde fra et supert bloggtreff! Er så glad jeg spratt ut av komfort-sonen og blei med på det! Gleder meg til neste gang vi kan treffes <3 Ser på bloggerne sånn innimellom, jeg også!

    4. Mulig jeg har sett litt på det men ikke så mye. De som er der opplever masse besøk og blir kanskje stresset av alt oppstyret. Det blir kjendisblogger er kort stund. Men om 4-5 år er flesteparten av de glemt og lever på søte minner fra den gang da de var en del av en tv-serie. Det er kanskje er terskel når man skal prøve seg som isbader. Men vil tro det er bare og bade kaldere og kaldere vann. Alt blir en vane. Hva er det kaldeste vannet du har badet i? Man kan jo bare dusje i kaldt vann slik at overgangen ikke blir så brå. For noen kan det virke som helsebot men for andre ikke. Ha en fin kveld.

      1. Er nok både fordeler og bakdeler med å være så mye i søkelyset ja..:) Ja mann venner seg til å bade i kaldt vann og da går det lettere.. 3 grader er nok det kaldeste tror jeg. Takk og fin kommende uke til deg :))

    5. Jeg tenker de snart burde lage en søsterserie med oss voksenbloggere også 😉 Da kan jo vi stille opp 😉
      Koselig bilde av oss fra i sommer. Gode minner det 😀 Gleder meg til neste gang ♥

      Jeg ser veldig sjelden på TV, det er slitsomt i perioder, og så sliter jeg jo med å huske 🙂 Men om det kommer som serie på Netflix, så kan det hende jeg vil få det med meg 🙂 Har sett litt tidligere sesonger, men ikke nå. Burde kanskje svinge innom bare for å ta en kikk 🙂

      Herlig tilbakeblikk dette her 😀

      Klem i kvelden ♥

    6. Hei og godt nyttår! 🙂 Har måttet lese meg litt opp på blogger nå i kveld og det ser ut som at du har hatt både en fin og koselig julefeiring og en fin start på det nye året 😀 Jeg har stort sett ligget rett ut siden andre juledag, med noe så kjedelig som barnesykdommen hånd-, fot- og munnsyke. Utrolig kjedelig måte å starte det nye året på, men men. Nå er jeg veldig klar for en frisk start 😀 Håper på å være litt mer tilstede i bloggverden fremover. Klem <3

    7. Jeg har ikke sett alle sesongene av bloggerne, men en del epsioder innimellom gjennom åra 🙂
      Sett på de to-tre siste sesongene. Ja, det er et “lett” program som du sier, men må innrømme at jeg også ser litt for kanskje å få noen bloggetips 😀 😀
      Kjempekos at noen av dere voksenbloggere har møttes opptil flere ganger <3 Jeg vil også væ'me en gang 😉
      Enig med Eva – burde komme en spin off med bare voksenbloggere 🙂
      God mandag til deg <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg