Savna meg.. ?

Bare tuller.. Men vet jo fra da jeg blogga daglig selv, at jeg syntes det var litt “stusselig”når det ikke kom innlegg fra di som jeg var vant til at “var på bloggen”.. Det siste året har jeg jo stort sett bare lagd innlegg ca hver 14.dag..men nå oppdaga jeg at det var tre uker siden sist..og det håper jeg ikke blir en vane altså..

Her skjer det ikke så mye om dagen, tar litt natur og antrekksbilder ..også blir det en kaffe med mannen i helgene når vi er å handler !

På bildenen med den grønne hatten var jeg inspirert av Dronning Elizabeth..hehe.. Alltid hatt som matcher antrekket..

Skjørtet og genseren har jeg hatt i flere år.. Hatt fra HM og veske fra Monki nå i våres.. for en billig penge..mest for å ha når jeg tar bilder..

 

Bildene er tatt på Sorenskrivergården i Hokksund..kjekt med steder der man kan være i fred..nesten !

 

Har blott skikkelig vårlig og fint her nå..

Bildene under er fra Instagram der jeg heter annebe.blogg. Kjolene er fra Step In.. tre av dem er mine, di andr to (den i midten og den lyseblå med blomster på skuldrene )er “lånt”for anledningen..

Håper det blir en sommer med masse sol og varme..men først må det det komme litt mere regn..

#sommerfølelsen #sommerkjoler #stepin #blogg #mjøndalen

14 kommentarer
    1. klart du er savnet ,har ikke vært her innpå daglig i det siste jeg heller men hver uke er jeg her ,i morgen kommer søster igjen og blir ut uken ,da blir jeg ikke her inne :=)
      Du er så elegant og fin i kjoler og nå gleder jeg meg til det blir varme så jeg også føler for å ta på kjole

      1. Takk det var koselig sagt <3 Burde prøve å få til en gang i uken jeg også..blir litt mer flyt over det da.. 🙂 Takk.. fint med kjoler når det er sommer og sol <3 Kos deg med søster..

    2. Her var det atter mye fint. Ja, i sommer satser vi på en skikkelig fin sommer med noe regne, helst om natta :). Og ja, så klart har jeg spekulert på hvordan det går med deg…og litt bekymra. Angående fotografering, får du mange kommentarer når du er ute i ‘felten’ for bildetakning? Friskt med grønn hatt og kjølene var herlige. Klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Ja finvåær om dagen og regn på natta passer fint 🙂 Takk for omtanken.. <3 Som regel unngår jeg der det er folk..men nå kom det en mann som planta noen blomster bort og blei stående å prate med meg.. følte meg litt dum der jeg sto med hatt og veske..hehe.. Klem <3

    3. Jepp – jeg har faktisk savna deg altså! Du er innmari fin med hatt altså! Og den hvite kjolen til høyre der nede er såååå fin <3 god klem

      1. Takk..koselig å høre det da <3 Takk litt gøyalt med hatt..bruker det mest på bilder..hehe.. 🙂 Så hyggelig du likte den… Klem <3

    4. Der var du jo, savner deg alltid..Du har en flott blogg – men skjønner deg. For det tar mye tid å blogge hver dag altså!
      Lekker hatt + alt det andre! Nydelig kjoler……<3
      Den grønnfargen var utrolig fin 💚 klem til deg

      1. Hyggelig å høre <3 Tid har jeg..men slitsomt å skrive mye på PC.. trener jo ikke skrive veldig mye..men å bare dele bilder passer bedre på IG..men skal prøve å blogge litt oftere 🙂 Takker så mye..liker den grønnfargen ja..er i grunnen glad i det meste av grønt 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg